Hjælp til Progressive/hardtrance musik

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Hjælp til Progressive/hardtrance musik

Indlæg af Ruelokke »

Hej Gutter

En af mine venner er totalt vild med progressive/hardtrance er der nogle
af jer der kender noget godt/gode musik/kunstnere inden for denne genre???

På forhånd tak
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

vil lige stille et enkelt spørgsmål, hvorfor vælger han 2 så spredte genre ? altså prog.trance i den danske "forsåtelse" er langt fra hardtrance. men at lande som f.eks østri og schweitz bruger prog. om hardtrance er så lige meget, lige for at vide hvad han mener.
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

Hvad mener du med spredte genre Mail????
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Prog. Trance:
Perry O Neill, Ozgur Can, Benz & Md, Leama & Moor, Luke Chable, Infusion, Tilt, Markus Schulz

Hard-Trance
Megera vs. DJ Lee, Dumonde, Dave 202 & Phil Green, S.H.O.K.K., Cosmic Gate, DJ Scot Project

I hvert fald sådan jeg har forstået det
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

faktisk soom polle skrev. eller var mine tanker.

men altså som sagt i be-ne-lux landende og andre mellem europæiske lande er prog. begyndt at gå som betegnelse for hardtrance, eller hvad mig og nu polle mener er hardtrance hehe.

men spugrte egentlig hvad du mente for at vide hvad jeg skulle skrive af navne hehe. synes nemlig ik at de 2 genre er noget der passer sammen hehe.
Besvar