Stryg til APG...
Redaktør: Moderators
-
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Stryg til APG...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Ja altså APG skulle jo gerne fremstå som noget lovligt og "godt" så går det jo ligesom ikke for dem at de laver noget ulovligt. Dumme dumme APG!
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Dette burde de jo også have råd til. Endnu er ikke en eneste øre af de penge APG har fået pirater til at betale gået til kunstnerne/pladeselskaberne/skuespiller/filmselskaber og hvem der ellers nu engang ivirkeligheden burde få eventuelle penge fra de bøder de er med til at udskrive. Det var jo hele deres incitament for at danne APG... Havde de så bare givet nogle af alle de penge videre så havde jeg nok haft en anelse mere til overs for APG.En irettesættelse er Advokatnævnets anden sanktionsmulighed. Det sidste skridt er en egentlig bøde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg syntes det er meget underligt, at APG intet har nævnt om det på deres hjemmeside. Det har normalt ellers meget travlt, med at lave et opslag, bare de f.eks. har nakket en 13 årig dreng...
Senest rettet af Kourinsu 09 apr 2005, 16:26, rettet i alt 1 gang.
Argh :S Lige da jeg gik ind på deres hjemmeside ringer PeerGuardian med det samme
Connection Rejected: 80.82.96.86 - www.antipirat.dk AP2P (04-09-2005 @ 15:21:23)
Connection Rejected: 80.82.96.86 - www.antipirat.dk AP2P (04-09-2005 @ 15:21:32)
Connection Rejected: 80.82.96.86 - www.antipirat.dk AP2P (04-09-2005 @ 15:21:23)
Connection Rejected: 80.82.96.86 - www.antipirat.dk AP2P (04-09-2005 @ 15:21:32)
<center>
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
APG sender åbenbart 200 breve med erstatningskrav ud, for tiden. De har på deres hjemmeside, en kopi af brevet. Jeg citer: "Eftersom der er tale om et meget omfattende bevismateriale, har jeg..." Gad vide om det er de fermøse screenshot? Fatter stadig ikke, hvordan de kan godkendes som bevismaterial.
Problemet er vel at dem som siger at det er i orden ikke har forstand på detKourinsu skrev:APG sender åbenbart 200 breve med erstatningskrav ud, for tiden. De har på deres hjemmeside, en kopi af brevet. Jeg citer: "Eftersom der er tale om et meget omfattende bevismateriale, har jeg..." Gad vide om det er de fermøse screenshot? Fatter stadig ikke, hvordan de kan godkendes som bevismaterial.