Popup-blocker kun for pågældende bruger

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Popup-blocker kun for pågældende bruger

Indlæg af nco »

Hvis jeg installere Googles toolbar med popup-blocker på arbejdet, så bliver den installeret for ALLE der logger på den pågældende PC, og så kan mine kollegaer ikke finde rundt på intranettet, da det bruger en masse popup. Er der ikke nogen som kender en popup-blocker, som der KUN bliver installeret for den pågældende bruger der er logget på?

Sturt fem-talv til den der kender et :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Du kunne vel installere Mozilla Firefox, som efter min mening er en virkelig fed browser. Der er indbygget google toolbar og popup blocker. Så vidt jeg husker kan den installeres så det kun er den givne bruger der har den inde. Det er i hvert fald mit bedste forslag :)
onkelc
Chart Attack VIP
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23 jul 2002, 21:17
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

Re: Popup-blocker kun for pågældende bruger

Indlæg af onkelc »

nco skrev:Hvis jeg installere Googles toolbar med popup-blocker på arbejdet, så bliver den installeret for ALLE der logger på den pågældende PC, og så kan mine kollegaer ikke finde rundt på intranettet, da det bruger en masse popup. Er der ikke nogen som kender en popup-blocker, som der KUN bliver installeret for den pågældende bruger der er logget på?

Sturt fem-talv til den der kender et :)

Si' til de gamle DSB arbejdere at de kan finde sig en anden maskine! Hvor fanden blev vogn 58 af?
Maaau fra OnkelAzzz
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

odder skrev:Du kunne vel installere Mozilla Firefox, som efter min mening er en virkelig fed browser.
Så absolut. Bruger den også selv på min egen maskine. Men jeg kan ikke installere den her, da jeg ikke har administrator-rettigheder. Så der skal desværre en anden løsning til.

Vogn 58 my azz ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Mener da AdWatch kan laves til kun den pågældende bruger.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar