Indvandrerbander et stort problem ( JA!! )
Redaktør: Moderators
De mangler opdragelse. Og så har det man har prøvet på overfor dem i mange år slået fejl..Sidst skal man ikke glemme, at man før i tiden lukkede mange (for mange?) ind i landet..Det er så dem vi har problemer med nu..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
de mangler en opdragelse. de har ingen respekt for autoriteter.
Hvis man ser på hvad de udtalte sig om i det tv indslag tv2 bragte om drengene fra albertslund, allerød og et sted mere med A. så er der jo samme udtalelser og samme ignorance som der kommer fra ekstramisterne i mellem østen.
synes det er skræmmende den måde de udtaler sig på og derved også den måde de opfører sig på.
Hvis man ser på hvad de udtalte sig om i det tv indslag tv2 bragte om drengene fra albertslund, allerød og et sted mere med A. så er der jo samme udtalelser og samme ignorance som der kommer fra ekstramisterne i mellem østen.
synes det er skræmmende den måde de udtaler sig på og derved også den måde de opfører sig på.
hvad fuck fejler de
godtnok er jeg ik rasist men når man hører sådan noget overvejer man sgu at blive det
men de ikke ka opfører sig ordenligt så burte man give dem en enkelt billiet
men man bør nok også skænke de invandre familier en tanke der ren faktisk forsøger at integrere sig og leve under de danske normer og regelsæt! de fortjæner et klap på skulderen
men det er nok svært at se når der er et mindretal der ´ødelægger det for de andre
godtnok er jeg ik rasist men når man hører sådan noget overvejer man sgu at blive det
men de ikke ka opfører sig ordenligt så burte man give dem en enkelt billiet
men man bør nok også skænke de invandre familier en tanke der ren faktisk forsøger at integrere sig og leve under de danske normer og regelsæt! de fortjæner et klap på skulderen
men det er nok svært at se når der er et mindretal der ´ødelægger det for de andre
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
endnue en gang beviser nighthawk hvorfor han er en af de personer her inde jeg har miindst respekt for.
hvis valget stod mellem og skyde dig eller et random bande medlem så kan du være sikker på min kugle rammer dig.
Ang. dj_c´s kommenatr omkring et skulder klap. jeg er enig med dig så lang til at sige jeg synes det er fedt de prøver for det kan fandme ikke være nemt. men dertil at sige at de skal have en så direkte ros er jeg ikke enig.
At prøve på mat integrerer sig er dte mindste man kan gøre når man får LOV til at bosætte sig i et andet land.
synes det er sindsygt med de bander.
men hvor sindsyge var vi selv i slut 70érne da HA, banditors, bullshit og en masse lokale rocker bander blomstrede op ?
fej for egen dør, før du kræver efstantnig for at falde på naboes fortorv. Eller noget heheh
hvis valget stod mellem og skyde dig eller et random bande medlem så kan du være sikker på min kugle rammer dig.
Ang. dj_c´s kommenatr omkring et skulder klap. jeg er enig med dig så lang til at sige jeg synes det er fedt de prøver for det kan fandme ikke være nemt. men dertil at sige at de skal have en så direkte ros er jeg ikke enig.
At prøve på mat integrerer sig er dte mindste man kan gøre når man får LOV til at bosætte sig i et andet land.
synes det er sindsygt med de bander.
men hvor sindsyge var vi selv i slut 70érne da HA, banditors, bullshit og en masse lokale rocker bander blomstrede op ?
fej for egen dør, før du kræver efstantnig for at falde på naboes fortorv. Eller noget heheh
hmm
altså, godt nok gør indvandrerne en masse shit, men vi er jo heller ikke undskyldt helt, før i tiden... og som Mail skriver, var vi jo sindsyge nok selv for nogle år siden
det er på tide der bliver gjort noget.. og en grund til jeg kan se det skal ramme indvandrene, er at de jo altså kun er GÆSTER i dette land.
det er på tide der bliver gjort noget.. og en grund til jeg kan se det skal ramme indvandrene, er at de jo altså kun er GÆSTER i dette land.
i'm the juggernaut, BITCH!
Re: hmm
Øhh hvis der står "Dansk Statsborger" i deres pas har de lige så meget ret til at være her som dig og mig... Vi smider jo heller ikke Odder ud fordi han er AaB-fan...mickon skrev:det er på tide der bliver gjort noget.. og en grund til jeg kan se det skal ramme indvandrene, er at de jo altså kun er GÆSTER i dette land.
... Og så var det vist det jeg gad kommentere her. Ellers kommer der et koran-langt indlæg og mine fingre begynder at bløde pga. irritationen når de rammer tasterne. Så må i selv bedømme hvilken side jeg er på, men har man læst nogle af de andre indlæg herinde jeg har skrevet om samme emne, så burde det give sig selv. Jeg siger ikke det er iorden med indvandrerbander, men blot at løsningen på problemet skal findes i bl.a.
1: Deres geografiske placering i landet
2: Det danske arbejdsmarked
3: Det danske skolesystem
4: Manglende incitament for at "deltage i samfundet"
... og nej HA, Banditos og Svinene er heller ikke iorden bare fordi deres hudfarve er som andre indfødte i dette land. For så vidt må de godt være her, så længe det ikke går ud over uskyldige. Synes da det ser fedt ud med den række motorcykler når de kommer kørende
Så blev det alligevel til en lille "NB" fra min side
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Re: hmm
Haha - den fortjener at blive indrammetQrazyLeg skrev:Vi smider jo heller ikke Odder ud fordi han er AaB-fan...
BØH
Prøvede også at holde mig udenfor, men Gambi bor du ikke et sted hvor der er nada invandrere?GamBi skrev: De kan få en kugle i hovedet!!
Vil næsten vædde halvdelen af min hat, på at 95 % af dem som skriver negative/stupide ting om invandrere selv bor i et smørhul hvor der ikke findes nogle overhovedet. Hvis man kan snakke om en suppe, steg og is generation så er det jer, indse at den holdning gør at i bliver tabt bag det man kalder Globaliseringens tog. Hvor man netop skal lære at arbejde sammen med andre også af andre hudfarver!?!?! (ved godt det er svært at forstille for jer)
Men okay fair nok med den livsstil, bare vær klar over at så står livets menu på Bolette fra Boddy Holly, Lagerdreng, Slap Fjappe, dårlig rødvin og røde bøffer fra Aldi !!!!!
Tag og drop jer jeres forstrækkede syn på invandrere og lad vær med at blive tabt bag en vogn - for det er fremtiden.
Vi har monster mange i Vejle!LeG0lAsDK skrev:Prøvede også at holde mig udenfor, men Gambi bor du ikke et sted hvor der er nada invandrere?GamBi skrev: De kan få en kugle i hovedet!!
Vil næsten vædde halvdelen af min hat, på at 95 % af dem som skriver negative/stupide ting om invandrere selv bor i et smørhul hvor der ikke findes nogle overhovedet. Hvis man kan snakke om en suppe, steg og is generation så er det jer, indse at den holdning gør at i bliver tabt bag det man kalder Globaliseringens tog. Hvor man netop skal lære at arbejde sammen med andre også af andre hudfarver!?!?! (ved godt det er svært at forstille for jer)
Men okay fair nok med den livsstil, bare vær klar over at så står livets menu på Bolette fra Boddy Holly, Lagerdreng, Slap Fjappe, dårlig rødvin og røde bøffer fra Aldi !!!!!
Tag og drop jer jeres forstrækkede syn på invandrere og lad vær med at blive tabt bag en vogn - for det er fremtiden.
så jeg ved hvad jeg snakker om!
En eller anden undersøgelse vistes der bode flest "sorte" i vejle P.r inbygger.. eller sådan noget
Senest rettet af GamBi 21 jul 2005, 14:46, rettet i alt 1 gang.
Slet mig