DJDK On Tour - 01.10.2005 - Diskotek Skoven, Skovlunde

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
marsdk
MegaMixers.com
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Så sker det igen - sidste weekend var et brag af en fest med uptempomusik i den dyre klasse. Læs mere om, hvad man kan forvente her : http://www.italozone.dk/artikel_vis.asp?id=20

Dj Lineup:
DJ Crapman - Manden bag Aycan kan også give den gas bag en pult :)
Dr. Valle - Karizmas svar på Fontex.
DJ Skoge - Glostrups finest giver den gas til alt lyser rødt.
Dj MIU - Direkte import fra "dobbelt A" af det jydske hardstyle geni.

Og så er det jo ikke helt dårligt, når Aycan dukker forbi med lille, søde og frække Mette i forgrunden.

Flyer :
Billede

Og selvfølgelig er Mars også tilstede sammen med DJDanmark.dk
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Ja jeg er godt nok øfferen over at jeg ikke kan komme til Skoven, for det var satme en fed fest der blev fyret af på Karizma, og der blev spillet noget kanon fed musik..
Håber I en dag laver noget lignende heroppe i det kolde nord Mars.. Og håber at du kommer bag pulten igen, for du fyrede sq også et nice set af :)

Men billederne fra festen kan bl.a. ses på dkbn og på Karizma Clubs hjemmeside (når de tager sig sammen til at give mig en mailadresse, som virker.

Men for jer der har muligheden for at komme til Skoven: Tag derover.. Det bliver en virkelig fed fest med alt den bedste musik fra de bedste deejays.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Arh, fik helt nederen på over det var i Skovlunde.. Ville sgu gerne ha' været med. :(
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Har igennem Kloojve hørt at jeg kommer :wink:

Skal alligevel ud og ligge flyers for Club Above så vi kan vel ligeså godt slå et smut forbi Skovlunde
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
marsdk
MegaMixers.com
Geografisk sted: CPH - Denmark
Kontakt:

Indlæg af marsdk »

Jamen, kom endelig ud og hils på ..

Lidt billeder fra i lørdags kan findes her : http://www.djdanmark.dk/ontour.php?place=karizma2
// marsdk

megamixers.com | mixpoint.dk | megamix.dk
Besvar