Sælgere søges (Fona, Merlin, ElectricCity, ComputerCity osv)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
LecTer
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jul 2002, 16:13

Sælgere søges (Fona, Merlin, ElectricCity, ComputerCity osv)

Indlæg af LecTer »

Hey,

Jeg er igang med en eksamensopgave her på Danmarks Journalisthøjskole og vil i den forbindelse gerne i kontakt med så mange sælgere som muligt. Jeg kan desværre ikke komme nærmere ind på historiens art, da den meget nødigt skulle havne i medierne inden jeg afleverer. For så gælder min historie ikke.

Nåh men hvis du enten er sælger eller kender en der er sælger i Merlin, Fona, Electric City, Computer City eller lignende butik, der sælger en eller anden form for elektronik, må du meget gerne kontakte mig. Det må meget gerne være en kæde (en af de store kendte butikker), må ikke (kun) være en netbutik og så skal sælgerne i butikken have at gøre med kunderådgivning i forbindelse med salg.

Det skal, som sagt, bruges i min eksamensopgave, men kan godt gå hen og blive offentliggjort. Jeg kan selvfølgelig sikre 100% anonymitet.

Derudover, vil jeg love, at hvis jeg ikke får artiklen trykt, vil den blive publiceret her.

Smid mig en PM eller fang mig på IRC @ #chart.dk.
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Har smidt dig en PM..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
NuxZi
Indlæg: 245
Tilmeldt: 03 jan 2005, 13:16
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Tæller det også hvis man er ung arbejder i Merlin, men stadig sælger ting og sager? *-)
LecTer
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jul 2002, 16:13

Indlæg af LecTer »

mjaee... kommer lidt an på nogle ting ;-)

Men det fik du vist svar på på irc.

Men folkens. Jeg mangler virkeligt i DEN grad en fona eller electric city sælger!
Billede
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

kan du bruge en TDC butik salgsassistent?
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Feffe skrev:kan du bruge en TDC butik salgsassistent?
Hvilken TDC er du i Feffe?
LeG0lAsDK
Opera anmelder
Indlæg: 852
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38

Indlæg af LeG0lAsDK »

LecTer skrev:mjaee... kommer lidt an på nogle ting ;-)

Men det fik du vist svar på på irc.

Men folkens. Jeg mangler virkeligt i DEN grad en fona eller electric city sælger!
Hej Lecter.

Kan du huske Rasmus Hillestrøm fra min gamle klasse - 3.x? Han arbejder i Fona... Kan ikke huske hans mobilnummer, men prøv at spørge Jens fra din gamle klasse han kan sikkert give dig et mobilnummer som kan hjælpe dig med Rasmus ;)

Giver det mening? ellers så må du lige skrive et reply så kan jeg måske godt få fundet en muldvarpe til dig og din opgave :)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

glæder mig så absolut til at læse den artikel. jeg spørger lige den mate jeg fortalte dig om, om han ikke lige skal stikke expert i ryggen :)
LecTer
Indlæg: 112
Tilmeldt: 22 jul 2002, 16:13

Indlæg af LecTer »

hey lego. Så vidt jeg ved arbejder Rasmus ikke i Fona mere. Så hvis du kender en, må du gerne lige tage fat i ham.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hey Lecter.

Min mate som arbejder i expert/fotocare vil gerne høre hvad det er du vil undersøge. Kan du ikke smide mig en mail med en kort beskrivelse ?
eba(-a-)clubabove.com
Besvar