REQ: The Bloodhaud Gang - Uhn Tiss... Remix
Redaktør: Moderators
REQ: The Bloodhaud Gang - Uhn Tiss... Remix
Jeg søger denne her sang i et Remix, jeg mener det er Scooter, men er ikke sikker?, nogle der kan hjælpe?
what goes up, must come down
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=2FB0 ... 1Z76ARP1TW
Håber på det var den, det er ihvertfald scooter remix !
Håber på det var den, det er ihvertfald scooter remix !
-
- Geografisk sted: Polen, Krakow
M.I.K.E remixet er en million gange bedre.. Tomcrafts remix er heller ikke så skidt som Scooters
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
-
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
FrZ du ved godt at de fleste jyder, mener København starter så snart man har krydset Storebælt. Dertil skal du have med i overvejelserne at jyderne ikke kender ret meget andet til København end Christiania. Med andre ord, så starter Christiania ved Korsør for en standard jyde.
Så egentligt står der "Luk Christiania" og det kan man jo kun være enig i. Det har alligevel aldrig tilhørt dem der bor der. Så må de sq lære det på den hårde måde.
Så egentligt står der "Luk Christiania" og det kan man jo kun være enig i. Det har alligevel aldrig tilhørt dem der bor der. Så må de sq lære det på den hårde måde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hehe, qrazyleg.. Går der ikke lidt Erasmus Montanus over din argumentation, til hvorfor det er ok, at hade Sjælland??
"en sten kan ikke flyve, morlille kan ikke flyve, ergo er morlille en sten..."
Hvis han ændrer sin avatar, så får han sit release, ellers må andre uppe det, eller også må han leve uden, jeg holder mit ord.
"en sten kan ikke flyve, morlille kan ikke flyve, ergo er morlille en sten..."
Hvis han ændrer sin avatar, så får han sit release, ellers må andre uppe det, eller også må han leve uden, jeg holder mit ord.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hehe jo... men ville lige give dig indblikket i en jydes verden Men ellers må du kanøfle mig rundt imorgen, hvis du ej finder mit argument som sagligt... Fuck det, vi skal drikke. Så gider vi ikke om sætningskonstruktioner
Ja vi må holde sammen os kbh´er, vil gå udfra vi er i undertal, eller ihvertfald geografisk setFrZ skrev:En verden jeg aldrig kommer til at forstå - I er sgu mærkelige.QrazyLeg skrev:... men ville lige give dig indblikket i en jydes verden ...
Ps. tag lige en flæskesteg med - jeg er sulten
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Ja vi må holde sammen os kbh´er, vil gå udfra vi er i undertal, eller ihvertfald geografisk set[/quote]SimonThaMan skrev:Ja vi må holde sammen os kbh´er, vil gå udfra vi er i undertal, eller ihvertfald geografisk setFrZ skrev:Ps. tag lige en flæskesteg med - jeg er sulten
Ja som jyde føler vi også at vi må værne om Jer som med ethvert andet mindretal. Vi skal bringe mad til Jer som enhver anden nødhjælpsorganisation til et mere primitivt land
Og ja det hele er bare for sjov og spas. Glæder mig sq til at se Jer igen imorgen
-
- Geografisk sted: Polen, Krakow
ja, jeg smider den sgu ikke heller ikke op med det avatar:
NP. 01-bloodhound_gang-uhn_tiss_uhn_tiss_uhn_tiss_(the_m.i.k.e._remix)-mip.mp3
NP. 01-bloodhound_gang-uhn_tiss_uhn_tiss_uhn_tiss_(the_m.i.k.e._remix)-mip.mp3
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>