REQ: Me And My.
Redaktør: Moderators
REQ: Me And My.
Jeg søger nogle gamle Me And My numre, ingen speciel titel, bare upload alle dem i har både i nye remix'es og i gamle originale version, tusinde tak!
what goes up, must come down
-
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Hmmm..... Mon ikke du selv kan skaffe et par eller flere af dem?? Prøv selv at søge først på evt diverse P2P, eller som det allerbedste, køb et par af de albums, de har udgivet... Kan sikkert skaffes til nogle billige penge...
Prøv det først, og hvis du så stadig må krybe til korset og bede om hjælp, er jeg sikker på, at jeg eller andre her på boardet gerne vil tilbyde en hjælpende hånd...
Prøv det først, og hvis du så stadig må krybe til korset og bede om hjælp, er jeg sikker på, at jeg eller andre her på boardet gerne vil tilbyde en hjælpende hånd...
Mvh
Bobo-Denmark
Bobo-Denmark
prøv at gøre som jeg plejer..
lån cd'erne på biblioteket og kopier ind på din pc..
Hvis ik de er på dit lokale bibliotek så gå ind på www.bibliotek.dk og bestil den hjem.. (alså lån den fra andre biblioteker.. meget smart )
og jeg ved at der er noget med Me & My.. for jeg har engang selv lånt en cd med dem..
lån cd'erne på biblioteket og kopier ind på din pc..
Hvis ik de er på dit lokale bibliotek så gå ind på www.bibliotek.dk og bestil den hjem.. (alså lån den fra andre biblioteker.. meget smart )
og jeg ved at der er noget med Me & My.. for jeg har engang selv lånt en cd med dem..
Ud fra den sætning der tolker jeg det som at du er DJ. Hvis man tjener penge på at spille for andre mennesker bør man så ikke købe lortet? Lidt offtopic, men jeg respekterer absolut ikke DJ's der spiller ulovligt musik.rApanh skrev:Jeg bliver tit spurgt om jeg kan spille noget med dem, så nu vil jeg sku prøve det hehe
Og så lige inde på cdskiven.dk:
Me And My - Let The Love Go On (secondhand): kr. 19,95
Me & My - Me + My: kr. 79,95
Me & My - Me + My (secondhand): kr. 39,95
Derforuden kan du for kr. 10,90 inde på deres downloadportal købe enkelte sange eller deres tre albums; "Fly High", "Me & My" og "Let The Love Go"
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg er så enig, rApanh KØB DINE PLADER HVOR DU HENTER DIN FISSE!!QrazyLeg skrev:Ud fra den sætning der tolker jeg det som at du er DJ. Hvis man tjener penge på at spille for andre mennesker bør man så ikke købe lortet? Lidt offtopic, men jeg respekterer absolut ikke DJ's der spiller ulovligt musik.rApanh skrev:Jeg bliver tit spurgt om jeg kan spille noget med dem, så nu vil jeg sku prøve det hehe
Og så lige inde på cdskiven.dk:
Me And My - Let The Love Go On (secondhand): kr. 19,95
Me & My - Me + My: kr. 79,95
Me & My - Me + My (secondhand): kr. 39,95
Derforuden kan du for kr. 10,90 inde på deres downloadportal købe enkelte sange eller deres tre albums; "Fly High", "Me & My" og "Let The Love Go"
lige lidt copy/paste fra ordbogen:
second-hand [´sek(e)nd´hænd]
1. adj. andenhånds- (fx knowledge); brugt (fx clothes); (om bog) antikvarisk;
2. adv. på anden hånd; brugt (fx buy it second-hand); antikvarisk;
• second-hand bookseller antikvarboghandler;
second-hand bookshop antikvarboghandel.
altså genbrugsbutik...
second-hand [´sek(e)nd´hænd]
1. adj. andenhånds- (fx knowledge); brugt (fx clothes); (om bog) antikvarisk;
2. adv. på anden hånd; brugt (fx buy it second-hand); antikvarisk;
• second-hand bookseller antikvarboghandler;
second-hand bookshop antikvarboghandel.
altså genbrugsbutik...
-
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Ja, det vil være dejligt hvis man bare havde pengene til at købe lovlig musik, jeg bruger gerne et par tusinde til musik om måneden, det er bare desværre ikke nok, og det er simpelthen maximalt jeg kan få råd til når jeg samtidigt skal holde mit mobildiskotek vedlige, derfor plejer jeg normalt at tage et par brændte cd'er med tjekke om det rykker, hvis det er køber jeg pladerne!, denne metode synes jeg er fuldstændig fair.QrazyLeg skrev:Ud fra den sætning der tolker jeg det som at du er DJ. Hvis man tjener penge på at spille for andre mennesker bør man så ikke købe lortet? Lidt offtopic, men jeg respekterer absolut ikke DJ's der spiller ulovligt musik.rApanh skrev:Jeg bliver tit spurgt om jeg kan spille noget med dem, så nu vil jeg sku prøve det hehe
what goes up, must come down
-
- Geografisk sted: Vebberoed