Jeg har snakket med Hifiklubben om det, og de siger, at de ikke kan reperare mine højtalere.
De sagde, at jeg skulle prve at finde nogle firmaer, der kan fixe mine højtalere.
Problemer er, at den røde gummimembran er gået op i begge højtalere
Jeg har spurgt, om jeg kunne købe helt nye basenheder, men da mine har 2 svingspoler kan de ikke erstattes. Hvad gør jeg?
Hilsen Mads
HVor får jeg repareret mine cewin vega højtalere?
Redaktør: Moderators
-
- Geografisk sted: Polen, Krakow
Græder snot på dine vegne allerede:(
Men CW er et kæmpe mærke, det må simpelthen være muligt at få dem fixet! prøvet "De Gule Sider"? Umiddelbart mit bedste bud sammen med google
Men CW er et kæmpe mærke, det må simpelthen være muligt at få dem fixet! prøvet "De Gule Sider"? Umiddelbart mit bedste bud sammen med google
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
hehe held og lykke med at spørge i en b&o forretning, de har jo hverken værksted, reservedele eller noget som helst du kan bruge i dine CW.
Kan ikke se problemmet i at dine har 2 svinspoler, kan lortet bygges med 2 kan det også reperares med 2. Jeg ville helt sikkert gå ned til en ordentlig radio tv mand og ikke en hifi kæde
Kan ikke se problemmet i at dine har 2 svinspoler, kan lortet bygges med 2 kan det også reperares med 2. Jeg ville helt sikkert gå ned til en ordentlig radio tv mand og ikke en hifi kæde