HVor får jeg repareret mine cewin vega højtalere?

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
pono
devarjokendte.dk

HVor får jeg repareret mine cewin vega højtalere?

Indlæg af pono »

Jeg har snakket med Hifiklubben om det, og de siger, at de ikke kan reperare mine højtalere.

De sagde, at jeg skulle prve at finde nogle firmaer, der kan fixe mine højtalere.

Problemer er, at den røde gummimembran er gået op i begge højtalere :(

Jeg har spurgt, om jeg kunne købe helt nye basenheder, men da mine har 2 svingspoler kan de ikke erstattes. Hvad gør jeg?

Hilsen Mads
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

Græder snot på dine vegne allerede:(
Men CW er et kæmpe mærke, det må simpelthen være muligt at få dem fixet! prøvet "De Gule Sider"? Umiddelbart mit bedste bud sammen med google
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Kan Tape ikke klare det ?

Ellers tror jeg kun nye enheder kan gører det.

Har AL1000 og måtte købe en enkel ny diskant en gang 900 kr øv
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

kan en tur på google ikke finde en løsning ?
Ellers burde en god gammel dags radio/tv forretning kunne klare det.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Jeg kan slet ikke få nye enheder til den, siger HIfiklubben, da mine har 2 svingspoler. Nej, tape kan ikke holde det..Har haft det på i 1 måned nu, og det lyder jo slet ikke så godt som før.

Jeg vil prøve at søge B&O i horsens, selvom de ikke forhanlder CW
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe held og lykke med at spørge i en b&o forretning, de har jo hverken værksted, reservedele eller noget som helst du kan bruge i dine CW.

Kan ikke se problemmet i at dine har 2 svinspoler, kan lortet bygges med 2 kan det også reperares med 2. Jeg ville helt sikkert gå ned til en ordentlig radio tv mand og ikke en hifi kæde
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

<---------------------------->
§1 I'm always right
Besvar