F.E.A.R
Redaktør: 3dotz
F.E.A.R
Nogen af jer der har prøvet dette spil? Hold kæft det er uhyggeligt man. Mig og min kammerat sidder altid og slå sten saks papir om, hvem der skal spille.
Man er en soldat, som skal fange en anden mand. Så ind i mellem hallucianere han og ser ting, så man virkelig får et chok.
Hvis i ikke har prøvet det endnu, så download/køb/et eller andet spillet og find den sande tøsedreng frem i dig.
Man er en soldat, som skal fange en anden mand. Så ind i mellem hallucianere han og ser ting, så man virkelig får et chok.
Hvis i ikke har prøvet det endnu, så download/køb/et eller andet spillet og find den sande tøsedreng frem i dig.
Jeg har prøvet Demoen, og det stoppede mig fra at købe/dl det. Da jeg gik ned af en stige, vender mig om, og der så står en lille pige og skriger mig i hovedet, er ikke lige noget jeg holder til i længden, hehe (Man skulle nok havde været det ;] ). Men fede skuddueller og nice grafik, men jeg har ikke nerver til at sidde og spille det i længden.
Holder mig bare til Oblivion ^^
Holder mig bare til Oblivion ^^
Hentede også demoen.. og min puls gik op første gang da man går i den der gang hvor der er en skygge der går forbi en... og sked i bukserne da jeg går ned af den stige, hvor hun først står foran en lige da man kommer på trappen... og så er hun der sq igen da jeg kom ned... blev så forskrækket at jeg tømte en salve bønner ud i luften!!
Da demoen sluttede blev jeg enig med mig selv at det var dét!! ikke spille det mere.. har så kastet min kærlighed på wow.. mere frædeligt!! ;D
God Game lyst!!
Da demoen sluttede blev jeg enig med mig selv at det var dét!! ikke spille det mere.. har så kastet min kærlighed på wow.. mere frædeligt!! ;D
God Game lyst!!
-
- Proud Chart Attack Member
-
når nu har jeg endelig fået prøvet spillet... ved ikke om det er scary men man er hverfald mere på vagt
når jeg fandt det her hvis nogen skulle lyste det tog mig ca 10timer at hente....
http://hosted.filefront.com/feartuga06
når jeg fandt det her hvis nogen skulle lyste det tog mig ca 10timer at hente....
http://hosted.filefront.com/feartuga06
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
- UnitedPublic
-
-
- UnitedPublic