Hancock Sport-Cola
Redaktør: 3dotz
Hancock Sport-Cola
Halløjsa!
Nu kan folk kalde det for lokalpatriotisme, men vil sgu lige anmelde det, som jeg betegner som en af verdens bedste sodavand !
Sport-Cola er lovbeskyttet, og derfor kun Hancock der har lov at brygge den. Det er lidt samme princip som "URGE" som var for nogle år siden.
Det er Cola og sportvand blandet sammen, hvilket giver en dejlig frisk smag, der til tider godt kan virke lidt for sød.
Den serveres i en 33 cl øl flaske, hvilket gør den lidt sjov, men også til tider upraktisk, når man går i gennem gågaden fra pølsevognen, kl. 12 om eftermiddagen med en Ølflaske og en hotdog i hånden.
Alt i alt vil jeg give den:
KAN KLART ANBEFALES
Tjek evt. www.hancock.dk for mere info om øl og vand
Nu kan folk kalde det for lokalpatriotisme, men vil sgu lige anmelde det, som jeg betegner som en af verdens bedste sodavand !
Sport-Cola er lovbeskyttet, og derfor kun Hancock der har lov at brygge den. Det er lidt samme princip som "URGE" som var for nogle år siden.
Det er Cola og sportvand blandet sammen, hvilket giver en dejlig frisk smag, der til tider godt kan virke lidt for sød.
Den serveres i en 33 cl øl flaske, hvilket gør den lidt sjov, men også til tider upraktisk, når man går i gennem gågaden fra pølsevognen, kl. 12 om eftermiddagen med en Ølflaske og en hotdog i hånden.
Alt i alt vil jeg give den:
KAN KLART ANBEFALES
Tjek evt. www.hancock.dk for mere info om øl og vand
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
så prøv at smag deres øl - høkerbajer. Det er bare så fantastisk en øl
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Det var det samme med Faxe Kondi i tidernes morgen, der blev de også tappet på ØL flasker, det stod der også i bunden, så hvis du pillede etiketterne af, troede folk det var øl du rente rundt med..
Hmm, kan den ikke fås i hele Danmark, eller er det kun sådan noget lokal-fis? Ville da godt prøve den.
Hmm, kan den ikke fås i hele Danmark, eller er det kun sådan noget lokal-fis? Ville da godt prøve den.
amh skrev:Det var det samme med Faxe Kondi i tidernes morgen, der blev de også tappet på ØL flasker, det stod der også i bunden, så hvis du pillede etiketterne af, troede folk det var øl du rente rundt med..
kan vist fåes i udvalgte butikker.. prøv og ring på nummeret på hjemmeside og sprøg.. desælges sommetider i tyskland i de grænsebiske..
desuden er hancock cola og appelsin nok os de beste sodavand du ka få
fåes dov også kun i glasflaske
Jeg ville fjerne reklamen med Carpark North og Mads Langer i en rimelig fart hvis jeg kom fra Skive. Ej heller sige et kvæk om at komme fra en by med ni Georg Jensens designede rundkørsler der kostede 1 mio. stykket fordi turistchefen mener det kan fremme (skabe) turister og handelsliv i Skive - Ja man tager da ikke til en af de tre større byer og handler hvis man kommer og ser på rundkørsler Man skall nok være skibonit for at forstå den logik.
Høker-bajeren er god ja, men den ligger langt fra at være den bedste danske øl der findes.
Høker-bajeren er god ja, men den ligger langt fra at være den bedste danske øl der findes.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- Proud Chart Attack Member
Hvis der i min lejlighed spilles Basshunter så er jeg ikke hjemme... Har der været uindbudte gæster?
Jep.. det var for at irritere Mail
Det var den 1,50 kr. værd cd'en kostede.
Det var den 1,50 kr. værd cd'en kostede.
nu må du samte spænde hjælmen tøs, de runkørsler er noget af det grimmeste jeg ever har set.. og jeg væmmes ved at tænke på vi har brugt 9 millioner på det LORT.. de 9 millioner ku ha været brugt på meget andet som var bedre for byen. Viborgs Kaffekande er sku 1000gange flotter end en af de rundkørsler....Sunshine skrev:Nu skal I ikke disse min fødeby, herrer...
Ja, måske er rundkørslerne latterlige - men de er flotte!
Og I fra Viborg, I er jo bare misundelige - det er en grim ting
M