Kornet grafik i Internet Explorer
Redaktør: Moderators
Kornet grafik i Internet Explorer
På min kærestes bærbare, der bliver alt grafik meget kornet når man surfer rundt. Det ser mildest talt elendigt ud. Der er ingen problemer hvis man gemmer grafikken eller benytter som baggrundsbillede. Så er det flot. Så kunne næsten forestille mig der er en indstilling et sted som jeg har overset?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
er det som om grafikken lacker når hun surfer rundt, for så er det bare en driver den mangler. Prøv evt. at installere den nyeste driver til hendes grafikkort og se om ikke det løser problemet.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Nej, den lacker ikke. Den er blot meget grov og kornet. Svarer lidt til du gemmer i dårligste kvalitet i Photoshop. Jeg tvivler på det har noget med hendes drivere at gøre, for som sagt, hvis du gemmer filen og kigger i et program uden for Internet Explorer, så er kvaliteten fin.
nco\\ CHART ATTACK 1999
En hurtig surfer var også min tanke. Men jeg har søgt og ledt på DELLs supportsider plus surfet Google tynd. Umiddelbart har jeg ikke kunne finde et svar på det. Jeg tror også det er en Internet Explorer-indstilling. Men jeg har ikke lige kunne finde den.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Måske evt. Prøve og opdatere Internet Explorer ? Der er vidst kommet en ny version af den.nco skrev:En hurtig surfer var også min tanke. Men jeg har søgt og ledt på DELLs supportsider plus surfet Google tynd. Umiddelbart har jeg ikke kunne finde et svar på det. Jeg tror også det er en Internet Explorer-indstilling. Men jeg har ikke lige kunne finde den.
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jeg tror som sådan ikke at der er en fejl i Explorer, men nærmere et opsætningsproblem. Jeg har nemlig bemærket siderne i Explorer er størrrer end i Firefox. Så jeg tror at den prøver at forstørre det op, og det giver så den kornet kant i grafikken. Men nu skal jeg lige have lært hende at benytte Firefox i stedet.
nco\\ CHART ATTACK 1999