Efterårets bedste link

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar

Hvad synes du om dette link?

www.claudiaschiffernaked.com
1
50%
www.ncopåenpiedestal.dk
0
Ingen stemmer
www.side9.dk
1
50%
www.lovteksterforjurister.dk
0
Ingen stemmer
www.hairymenwithbeerbellies.com
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 2

3dotz
Members of the Newlyweds

Efterårets bedste link

Indlæg af 3dotz »

Jeg blev på et andet debatforum gjort opmærksom på hjemmesiden www.dailyepisodes.com

Jeg kan varmt anbefale den. Jeg er kun lige begyndt at kigge på den, men på hjemmesiden ligger samtlige udgivne afsnit til Family Guy, Simpspns, South Park, American Dad og Futurama.

Netop Futurama har jeg haft overvejet at købe i lang tid, men ikke vidst hvor sjove de er. Nu sidder jeg og ser pilotafsnittet og indtil videre er jeg positivt stemt, og den 5. sæson ligger der også. Den sæson kan endnu ikke købes på dvd.

Det kan 10 af de 18 sæsoner af Simpsons heller ikke endnu. Kvaliteten er meget bob bob, men som tidsrøver kommer denne side til at være en jeg kommer til at benytte, når jeg sidder og keder mig.

Den får :4af5
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg elsker det site.
Har savnet Futurama i SÅ lang tid og VOILA!

Nu skal min 1mbit linie bare lige virke... Det hakker noget på en 256'er. ;)

http://www.r33b.net/
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Siden er desværre lukket. Fox Network var ikke tilfredse med, at man kunne se afsnittene gratis,.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

men man ka vist stadig søge på dem på www.dailymotion.com (tror nok det var sån) og se dem der..
Besvar