Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Jeg har lige set denne film. Læste om den i et tysk blad fra MediaMarkt tilbage i juli. Den havde vist nok vundet nogle priser, men priser eller ej. Den er godt nok barsk.
Den handler om en 14-årig pige, der chatter med en 32-årig fotograf på nettet. De mødes på en cafe og tager hjem til ham, hvor hun bedøver ham og siden udsætter ham for en sygelig tortur. Store dele af filmen bygger over en kastrationsscene og man kan ikke rigtig bestemme sig for om han er pædofil og skyldig i mordet på en ung pige eller om han er uskyldig, udsat for en rablende sindsyg ung pige, der kan få selv en sort mand til at tro at han var Hitler i et tidligere liv.
Har også fået den, men har ikk fået set den endnu.. Havde nemlig kun hørt at den skulle være rimelig heftig.. Så lige så snart jeg får tid til at se den, så skal jeg da nok lige komme med min mening om den..
Men ud fra det du siger, så lyder den ikk så skuffende..
den er for max klam, og meget nervepirrende.
MEn syntes simpelthen det er for latterligt at en spinkel 14 årig pige, gang på gang, skulle kunne overmande en voksen mand..
Udover det klamme pædofili tema, syntes jeg at det netop trak ned med hende pigens super uovervindelighed