Brokketråd
Redaktør: Moderators
Brokketråd
Denne tråd er oprettet for, at vi har et sted, hvor man kan komme af med sit brok. Det er ikke meningen, der skal foregå større diskussioner herinde, men bare et sted, hvor man lige kan lufte sine synspunkter.
...
---------------------------------
Jeg vil gerne brokke mig over det møgvejr vi har haft i dag. En lille smule kulde og tøserne pakker sig ekstra godt ind og mit tog må ikke køre så stærkt som normalt på grund af banedanmarks køreledninger.
Jeg vil lige supplere med noget ekstra brok over min kone. Hvorfor skal det altid være så dyrt, når hun går til frisøren.
...
---------------------------------
Jeg vil gerne brokke mig over det møgvejr vi har haft i dag. En lille smule kulde og tøserne pakker sig ekstra godt ind og mit tog må ikke køre så stærkt som normalt på grund af banedanmarks køreledninger.
Jeg vil lige supplere med noget ekstra brok over min kone. Hvorfor skal det altid være så dyrt, når hun går til frisøren.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
lortevejr, skrige unge, for lidt sex, vinder for sjældnt i lotto.. jeg valgte lige stikordsformen for at begrænse gloserne lidt.
men fuck hvor jeg hader den reklame for 'Futura'.. hallihaløj - fiskeolie..
men fuck hvor jeg hader den reklame for 'Futura'.. hallihaløj - fiskeolie..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Har fået det største lortevikar job, og brugte min pause på at høre på en gammel dåse fortælle hendes mand havde set et egernagtigt dyr om natten men det var ikke et egern og så synes de to mænd at det skulle diskuteres i 20 minutter ... Der er for lang tid til weekend, skat tager for meget af ens løn.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
julebryg er overvurderet og jeg skal fanme ikke i gaden for at drikke det sprøjt.. næææ jeg skal i stedet til gymnasiefest i Århus for dét er the boooomb..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
At undgå "Gaden" er da positivt... Det skal da i glædestråden. Ihvertfald første halvdel af dit indlæg.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Aftenens Manchester United opstilling... For satan det var ringe.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!