CATM August 2007
Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon
CATM August 2007
Indtil videre har jeg, Bakko og Sig-Mund uploaded vores bud til ftp'en.
Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvilken en der bliver min nr. 1, men jeg vil sætte pris på noget feedback på dem alle.
Om Sig-Mund's numre (som jeg har skrevet andetsteds) hvilket et er dit nummer 1? Det har du ikke angivet.
OK:
- STFU - Shut The Fuck Up (Mouth To Mouth Remix).
Ikke ok:
- Sander Van Doorn - Grasshopper (Sandra Van Doom Remix) minder alt alt for meget om den originale, umiddelbart kan jeg ingen forskel høre
- Paris - Haute Couture (La Mode In Da Mix Edit), siger mig ikke rigtig noget.
Om Bakkos numre, du har heller ikke angivet hvilken der er din nummer 1.
OK:
- r gee and tecay - are u ready (partyrausch remix) ikke fordi jeg kan li det, men det vil skabe lidt afveksling på CD'en.
- Jay Lumen vs Nina Simone - Feeling Good (Vocal) super fedt track!
- Tiesto - Flight 643 (Dreamia 2007 Remix)
Ikke OK:
- Crapman - Uhh La La La (Radio Mix) er den ikke gammel efterhånden? Correct me if I'm wrong, måske tænker jeg på en anden.
- Crapman - Uhh La La La (Cs-Jay Remix)
- Nikolaz Nikz - Stop This Bass
Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvilken en der bliver min nr. 1, men jeg vil sætte pris på noget feedback på dem alle.
Om Sig-Mund's numre (som jeg har skrevet andetsteds) hvilket et er dit nummer 1? Det har du ikke angivet.
OK:
Ikke ok:
- Sander Van Doorn - Grasshopper (Sandra Van Doom Remix) minder alt alt for meget om den originale, umiddelbart kan jeg ingen forskel høre
OK:
- r gee and tecay - are u ready (partyrausch remix) ikke fordi jeg kan li det, men det vil skabe lidt afveksling på CD'en.
Ikke OK:
- Crapman - Uhh La La La (Radio Mix) er den ikke gammel efterhånden? Correct me if I'm wrong, måske tænker jeg på en anden.
Re: CATM August 2007
Jo DJ Crappyman - Uh La la la la la la er rigtig gammel :=)Sunshine skrev:Indtil videre har jeg, Bakko og Sig-Mund uploaded vores bud til ftp'en.
OK:
Ikke ok:
OK:
Ikke OK:
Skal nok få smidt mine sange op engang i næste uge. Arbejder fuldtid her i ferien, så der er nok at se til.
Er jeg den eneste der ikke kan høre den store forskel på Dreamia mixet af Flight 643 også den normale?
Er ikke sikker på mine valg endnu Sunshine, da jeg ikke der er kommet nogle tracks ud i den her måned som virkelig fjerner benene under mig
Er ikke sikker på mine valg endnu Sunshine, da jeg ikke der er kommet nogle tracks ud i den her måned som virkelig fjerner benene under mig
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
...
Tak for feedback, var nogle numre jeg fik tjekkt igennem. Jeg sletter lige Dj Crapman..
Sunshine's Track
OK:
Chris Lake - Until She Rises (Original Mix) Lækkert Traxx!
Dave Spoon - Background Noises Ond Basss!
The Thrillseekers feat. Aruna - Waiting Here For You (Breakfast Remix) Underligt nok, er der noget ved den jeg faktisk godt kan li !
Ikke OK:
Kaskade - Sorry (Dirty South Mix) Ikke lige mig :/
riley_and_durrant_feat._gina_dootson-hollow__radio_edit Ikke så meget gang i den
Selvfølgelig er det kun min mening
Håber du kan bruge det Sunshine
Sunshine's Track
OK:
The Thrillseekers feat. Aruna - Waiting Here For You (Breakfast Remix) Underligt nok, er der noget ved den jeg faktisk godt kan li !
Ikke OK:
riley_and_durrant_feat._gina_dootson-hollow__radio_edit Ikke så meget gang i den
Re: ...
Ok:Bakko skrev:Tak for feedback, var nogle numre jeg fik tjekkt igennem. Jeg sletter lige Dj Crapman..
Sunshine's Track
OK:
Ikke OK:
Mark Knight & Dave Spoon - Sylo EP / Dave Spoon - Background Noises
Ikke ok:
Chris Lake - Until She Rises
Begrundelse: Den er fra februar 2006 . Jeg synes vi skal prøve og holde os til, at sangene er fra denne måned - evt. lige google det nummer man uploader (brug discogs), for at se om det er for gammelt.
Denne gang har jeg haft utroooligt svært ved at bestemme mig.
Jeg har også prøvet at smide lidt flere forskellige genrer op så som:
Minimal, electro house, techno (beatport kalder tracket for dette, jeg vil sige det er minimal og har en meget melankolsk stemning), et gammel 90'er trance nummer som mr. Léger nu har givet en tur!
Tilbage er der bare at sige, hent og giv jeres kritik - så kan det være jeg kan nå og smide flere forslag op, hvis der er for mange der ikke falder i jeres smag
Mine tracks er so far, og i vilkårlig rækkefølge (alle er i 320 kbps undtagen Gregor Tresher):
1. Kim Fai - Purple Haze
Gregor Tresher - A Thousand Nights Techno
Mason - Quarter Electro House
Quench - Dreams (Sébastien Léger Remix) Electro House
Stephan Bodzin - Treibsand Minimal
Hi-Tack - Let's Dance (Peter Gelderblom Remix) Electro House
Run DMC Vs. Laidback Luke & Steve Angello - Its Otherwize Like That Et mash-up mellem Run DMC klassikeren, samt Laidback Luke & Steve Angello - It
Ken Adams - Believe In Love (Dub Mix) House - og rigtig funky
**UPDATE**
Smed også lige den kommende single fra Pryda på listen som hedder Murani (Tjek denne video som er fra dette års åbning af Space på Ibiza)
...uploading..
Jeg har også prøvet at smide lidt flere forskellige genrer op så som:
Minimal, electro house, techno (beatport kalder tracket for dette, jeg vil sige det er minimal og har en meget melankolsk stemning), et gammel 90'er trance nummer som mr. Léger nu har givet en tur!
Tilbage er der bare at sige, hent og giv jeres kritik - så kan det være jeg kan nå og smide flere forslag op, hvis der er for mange der ikke falder i jeres smag
Mine tracks er so far, og i vilkårlig rækkefølge (alle er i 320 kbps undtagen Gregor Tresher):
1. Kim Fai - Purple Haze
Gregor Tresher - A Thousand Nights Techno
Mason - Quarter Electro House
Quench - Dreams (Sébastien Léger Remix) Electro House
Stephan Bodzin - Treibsand Minimal
Hi-Tack - Let's Dance (Peter Gelderblom Remix) Electro House
Run DMC Vs. Laidback Luke & Steve Angello - Its Otherwize Like That Et mash-up mellem Run DMC klassikeren, samt Laidback Luke & Steve Angello - It
Ken Adams - Believe In Love (Dub Mix) House - og rigtig funky
**UPDATE**
Smed også lige den kommende single fra Pryda på listen som hedder Murani (Tjek denne video som er fra dette års åbning af Space på Ibiza)
...uploading..
Jeg har lige smidt Fedde Le Grand mixet op af Robbie Willams - Bongo Bong, er bare ikke helt sikker på datoen af denne sang. Mener jeg hørte den første gang for en måneds tid siden på p3 club
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Re: ...
Ok, takker for info. Det var jeg slet ikke klar over, og selvfølgelig min fejl at jeg ikke har tjekket inden jeg smed op. Det er derfor vi er flereSilian^ skrev:Chris Lake - Until She Rises
Begrundelse: Den er fra februar 2006 . Jeg synes vi skal prøve og holde os til, at sangene er fra denne måned - evt. lige google det nummer man uploader (brug discogs), for at se om det er for gammelt.
Mmm Cirez D... Den eneste måde Eric Prydz er værd at høre på
(og nej ved godt jeg ikke har noget at sige her, men Cirez D fortjener at blive fremhævet som noget godt - i stedet for det der Call On Me lort)
(og nej ved godt jeg ikke har noget at sige her, men Cirez D fortjener at blive fremhævet som noget godt - i stedet for det der Call On Me lort)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright