Two Worlds Nej Tak!!!

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Two Worlds Nej Tak!!!

Indlæg af Dj Pantheon »

Jeg har længe gået og ventet på Two Worlds da jeg er stor fan af Oblivion, men måske det er derfor jeg er så skuffet.

Jeg fik spillet installeret og så skulle der games, troede jeg. For det første tager det en evighed at loade, selv om min computer er okay up to date. Graffikken er sq nice nok, når det endelig er færdig med at loade, men det er faktisk også det eneste er imponere mig ved spillet. Lyden er dårlig, npc'erne snakker næsten alle sammen ens, med en utrolig dårlig stemme som slet ikke er stemningsfyldt. Måden man ser sit inventorie på ligener næsten Baldurs Gate rent graisk og imponere ikke særlig meget. Måden man kæmper på virker ikke troværdigt og fungere dårligt. Selve historien i spillet er ganske okay, men alle de andre ting ødelægger det bare.

Ville bare oplyse at det på ingen måde er pengene værd, efter min mening. Har i lang tid ikke været så skuffet over et spil som det her. Hvis man ønsker at spille den slags spil er der kun et spil og det er Oblivion.

/Dj Pantheon
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

Har kun dette at sige :P : husk at læse spilanmeldelser ... Evt. Gamereactor .. og læs reviews inden du køber et nyt spil :) , Two worlds har ikke fået alt for gode anmeldelser!!
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Besvar