Knorr Lasagne Carbonara

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Knorr Lasagne Carbonara

Indlæg af 9 »

Hey.
Som 3dotz tidligere på året gjorde, vil jeg nu også kaste mig ud i en af de mere kolonariske anmeldelser.

Og eftersom jeg fornylig flyttede hjemmefra, har jeg haft god mulighed for at kunne få afprøvet nogle af Knorrs fantastiske retter ;)

Billede

Og så til anmeldelsen:
Vi kender alle sammen Knorrs originale lasagne. Fornylig var jeg som jeg plejer ude at handle i den lokale rema.
Så jeg besluttede mig for noget Knorr lasagne. Da jeg kom hen for at tage produktet, tænkte jeg det kunne være sjovt at prøve den med Carbonare sauce, så det gjorde jeg :)

Til dem der ikke ved hvad Carbonara er, så er det en form for Oste/fløde sauce, med en forholdsvis mild smag.

Det tog ca. en time fra jeg startede med retten, til jeg kunne spise den. (Heraf 35 min i ovn)
Men det var bare at brune kødet, tilsætte vand og sauce mix, hælde lag på lag i fadet og stille fadet i ovnen.

Smagen: Eftersom jeg generelt godt kan lide carbonara pasta, (fra forskellige andre pastaproducenter), var jeg sikker på at denne ret ville falde i god jord. Og det gjorde den som sådan også. Smagen var god og cremet.
Dog bliver det for meget i længden. Til sit bliver den FOR cremet og oste/fløde smagen invaderer ens smagsløg. (Tydeligvis heller ikke en god ide at spise et helt fad alene, men når man ikke har nogen microovn, sååå)

Jeg gir den:
:3af5
Skulle den have haft flere stjerner skulle den have været på højde med deres originale, som den ikke når. Men den har alligevel fået 3 stjerner fordi jeg sagtens kan anbefale den til folk, der er til den ostelignende smag.[/img]
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Apropros Knorr Lasagne, så kan jeg anbefale jer ikke at købe den mexicanske version. Den smager meget godt i starten, men efter et par bidder, så får man lidt kvalme.
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg har prøvet den, jeg vil give den :0af5

den er alt for klam til mig
Billede
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er virkelig det værste jeg nogensinde har samgt. Foruden en grim smag og stank der af lort i hele vores lejlighed efter at have lavet det.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Sunshine skrev:jeg har prøvet den, jeg vil give den :0af5

den er alt for klam til mig
Hvilken af dem. Den mexikanske eller carbonara udgaven. Bryder mig ikke selv om carbonara udgaven (:1af5), mens jeg gerne giver den mexikanske :4af5. Jeg tilsætter tilmed lidt ekstra krydderi, så den rigtig smager af noget.

Hvad angår almindelig lasagne, så er der ikke noget, der slår Miracoli lasagne.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

Som sagt, smag og behag :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Andre retter du (eller andre) kan anbefale fra Knorr. Spiser selv risretterne med stor behag. Specielt den orientalske, men indisk er ganske fin.

Jeg vil med det samme starte med at råde nye personer til Knorr Burritos pakken til kun at bruge 200 til 250 gram kød i stedet for de på pakken anbefalede 400 gram. Med 400 gram er der så meget kød, at de seks små wrap slet ikke kan bruge al kødet.

Thumbs up for at starte et spændende emne som flyt-hjemmefra mad er.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Har i prøvet at lave lassagnen selv??? det smager 100 gange bedre.

i med massere af chanpigon og bacon og kød. mums
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

3dotz skrev: Thumbs up for at starte et spændende emne som flyt-hjemmefra mad er.

...
Jeg kunne godt bruge nogle flere fif til flyt-hjemmefra mad. Er som sagt fløjet fra redden:/
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Åh hvor kunne dette topic godt ha' været gavnligt da jeg flyttede hjemmefra, hehe. Der gik jo flere uger i træk hvor den enten stod på rugbrød og leverpostej og/eller pasta med diverse "spændende" tilbehør, men det var dengang hvor økonomien var presset til et minimum. For at citere 3dotz: Thumps up..!
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

amh skrev:
3dotz skrev: Thumbs up for at starte et spændende emne som flyt-hjemmefra mad er.

...
Jeg kunne godt bruge nogle flere fif til flyt-hjemmefra mad. Er som sagt fløjet fra redden:/

www.justeat.dk

:5af5
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

Hjemmelavet lasagne..
:5af5

Alt fra knorr
:0af5

Som Feffe siger så lav den selv fra bunden, er slet ikke svært... Det smager 100 gange bedre og det er meget billigere
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Toast

Billede
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Cokeline skrev:Toast

Billede
har du en opskrift ? :roll: :roll:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
9

Indlæg af 9 »

Havregryn med vand ftw...!
EMR

Indlæg af EMR »

9 skrev:Havregryn med vand ftw...!
Fuck :D haha..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Har også hørt fra flere, at carbonaralasagnen fra Knorr ikke skulle være deres bedste lasagne.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Feffe skrev:Har i prøvet at lave lassagnen selv??? det smager 100 gange bedre.

i med massere af chanpigon og bacon og kød. mums
Ødelæg da lige din lasagne med champignon! 8O
Bacon i lasagne har jeg nu heller ikke hørt før (men bacon er WIN i alt).
Champignon er fint i så mange retter, men i lasagne er den sq drejet forkert! ;)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Der skal champignion i en lasagne. Ellers nogle andre svampe. Det gør så meget. Jeg snakker ikke om dem på glas. De skal aldrig nogensinde langes over disken i supermarkedet.
Og så er jeg iøvrigt helt enig med Feffe. Gerne også et ordentlig skrald gulerødder, løg, rød peber og et par småting mere... så er den helt i top. Og det er stadig billigere end Knorr-alternativet.

Knorr Lasagne Carbonara er nok en af de værste færdigretter jeg nogensinde kan mindes at have smagt. Det er et nok et år siden jeg lavede den og fy for helvede.

Amh > Køb en række basale kryderier, grøntsager, ris, pasta og kartofler. Det er laaaangt billigere, sundere samt smager bedre end alle mulige færdig-/blandings-vareprodukter. Køb evt en mindre skabsfryser hvis pladsen er trang. De penge du giver for fryseren er hurtig tjent ind på at købe ind i større mængder.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

@QrazyLeg
Jeg kan følge dig med gulerødderne og "et par småting mere"
Men champignon mener jeg stadig ikke hører hjemme i en lasagne! :P
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar