Yamaha Jog AS - Projekt
Redaktør: Moderators
Yamaha Jog AS - Projekt
Hey,
Se hvad jeg har gået og rodet med på det sidste. Den er efterhånden snart færdig.
Filmklip:
http://www.scootergalleri.dk/html/vid_v ... deoID=9913
Pofil:
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v ... ?ID=154418
Giv gerne en kommentar? (;
Se hvad jeg har gået og rodet med på det sidste. Den er efterhånden snart færdig.
Filmklip:
http://www.scootergalleri.dk/html/vid_v ... deoID=9913
Pofil:
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v ... ?ID=154418
Giv gerne en kommentar? (;
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
At knægten vælger at køre på noget, der er hans alder tidssvarende kan ingen vel klantre ham for? Og hvad er forskellen mellem at han smider en video op af et stykke arbejde han selv har lavet af noget han selv ejer i forhold til
- Store dyre biler, man ikke selv ejer og ikke selv har haft noget med at gøre
YouTube-videoer man ikke selv er på
En diskussion om motorcykler
og 117 andre ligegyldige ting
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
så lad vær med at sige noget? Jeg er i alderen til scooter. og du har måske en bil?YaKuZa_MaB skrev:Ja hvad skal jeg sige det er en knallert. EN KNALLERT
interessere mig lidt for det og kan godt lide at den ser godt ud. Så hvis i havde en kommentar til den kunne den smides, har lagt meget arbejde i den måske nogen af jer kunne se det flotte i det, og respektere hianden lidt?
Synes den er lidt mere end alt det andet :s - faktisk lidt mere end bare lidt mere... Der er ikke mange herinde, der interesserer sig for den slags mere - hvis de nogen sinde har.TheJackal skrev:Det er vel offtopic lige som så meget andet her i "Offtopic Area" ..?!
Derfor.. måske man skulle poste den på Arto? Hvis man gerne vil have respekt for den
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Vi har gennem tiderne set mange sjove indlæg med folk der poster deres frisure og mange andre "latterlige" ting - så hvorfor ikke sin knallert? Der er trods alt stadig mange mennesker herinde der er omtrent de 16 år. At han ikke får den vilde respons er jo hans eget problem, så kunne han jo have valgt et andet forum.
Der er vel altid et forum der egner sig bedre til specifikke offtopics. Hvis man kun må poste de topics, der regeltmæssigt bliver omdiskuteret herinde, så bliver det et meget snævert forum og man er derfor nødt til at være medlem af 40 forums hvis man vil have respons på sin knallert, kæreste, frisure, skammel, bil, etc..
Synes det er helt i orden at han poster sin scooter herinde, og som jackal udtaler, så er det vel offtopic som alt muligt andet og det skal vel også være velkommen her.
Der er vel altid et forum der egner sig bedre til specifikke offtopics. Hvis man kun må poste de topics, der regeltmæssigt bliver omdiskuteret herinde, så bliver det et meget snævert forum og man er derfor nødt til at være medlem af 40 forums hvis man vil have respons på sin knallert, kæreste, frisure, skammel, bil, etc..
Synes det er helt i orden at han poster sin scooter herinde, og som jackal udtaler, så er det vel offtopic som alt muligt andet og det skal vel også være velkommen her.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Det er vel ikke et krav at der skal være andre med samme interesse før man må poste noget om et emne..?!FrZ skrev:(...)Der er ikke mange herinde, der interesserer sig for den slags mere - hvis de nogen sinde har.
Derfor.. måske man skulle poste den på Arto? Hvis man gerne vil have respekt for den
Det var da et underligt argument..
Og som Deejay_Wonder skriver, så har vi set mange mindst lige så offtopic-indlæg om alt mellem himmel og jord... så denne tråd er vel lige så berettiget til at være her på boardet..?!!
Jeg har heller aldrig været den store knallert-/scooter-entutiast.. har rent faktisk aldrig ejet en knallert eller en scooter..
Men derfor synes jeg da stadig det er sjovt nok at se hvad mine med-CA'ere render og roder med..
Og som QrazyLeg skriver, så kan man sgu ikke sige andet end at Maunus har lagt noget arbejde i dyret, og det har jeg da respekt for.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg skriver nu engang bare hvad jeg har lyst til sådan har jeg altid været, Jeg har aldrig haft en knallert da jeg var på din aldre havde jeg en markræser det siger så lidt om hvilken bonderøv jeg eller som de gamle ville kalde mig roe gnasker (CA's pots i Nakskov) Synes det er okay man har en hobby men sorry kan bare ikke se det fede i at style en knallert. Og ja jeg har pt 1 bil og en ny er ved at blive købt!Maunus skrev:så lad vær med at sige noget? Jeg er i alderen til scooter. og du har måske en bil?YaKuZa_MaB skrev:Ja hvad skal jeg sige det er en knallert. EN KNALLERT
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Synes sgu den er OK flot, dog er jeg ikke så vild med lige netop den guld farve der.
Kan dog heller ikke forstå hvorfor du ikke har knæk på Et Chrom stage6 ville være federn.
Tager lige et billede af det svin jeg går og makker med. Har dog hverken tid, penge, tålmodighed eller forstand til at gøre den lige så gennemført som din. Skal satme bare ud og køre.
Smed lige en besked til dig, og lagde en høj.
Kan dog heller ikke forstå hvorfor du ikke har knæk på Et Chrom stage6 ville være federn.
Tager lige et billede af det svin jeg går og makker med. Har dog hverken tid, penge, tålmodighed eller forstand til at gøre den lige så gennemført som din. Skal satme bare ud og køre.
Smed lige en besked til dig, og lagde en høj.
EMR
tak for høj (:
glæder mig til at se hvad du laver. Ej jeg skal ikke have knæk på, det vækker for meget opsigt hos politiet.
Rizzlebabz
Den jeg regner ikke med at sælge den de næste 5 år mindst. hehe. den står mig i omkring 11.000,-
DjMail
Mange tak,
Jeg har købt den som et projekt og der var nye skjolde med og de fleste ting var malet guld da jeg fik den så jeg valgte at gennemfører den. ellers havde jeg valgt hvid og kawasaki grøn.
tak for høj (:
glæder mig til at se hvad du laver. Ej jeg skal ikke have knæk på, det vækker for meget opsigt hos politiet.
Rizzlebabz
Den jeg regner ikke med at sælge den de næste 5 år mindst. hehe. den står mig i omkring 11.000,-
DjMail
Mange tak,
Jeg har købt den som et projekt og der var nye skjolde med og de fleste ting var malet guld da jeg fik den så jeg valgte at gennemfører den. ellers havde jeg valgt hvid og kawasaki grøn.
-
- Geografisk sted: langt væk
den er fed nok, tror det havde været pænere med kawasaki grøn.
nu ved jeg ikke det store om scootere... men dem der køber en jog, er det ikke fordi det er den scooter der kan tunes til at køre sindsygt hurtigt???
nu ved jeg ikke det store om scootere... men dem der køber en jog, er det ikke fordi det er den scooter der kan tunes til at køre sindsygt hurtigt???
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez