Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det er jo det der er det fede ved elmotorer.. De har fuldt moment helt fra starten.. Faktisk er momentet meget større ved lave omdrejning end ved det ideelle arbejdspunkt..
(Moment op ad y-aksen, slip ad x-aksen) (s=0 => Max omdr/min, s=1 => 0 omdr/min)
Moteren optimale arbejdspunkt er ved prikken ved Tf
Kourinsu skrev:Grrrrrrrrrr, Crazybrain! Jeg nåede til ordet moment, så faldt jeg i søvn, slog ansigtet ned i keyboardet og slog både det og ansigtet i stykker!
LOL
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Kourinsu skrev:Grrrrrrrrrr, Crazybrain! Jeg nåede til ordet moment, så faldt jeg i søvn, slog ansigtet ned i keyboardet og slog både det og ansigtet i stykker!
Jeg synes man fornemmer en lille modstander af matematik?
Jeg kigger forbi en af dagene og tæver dig med min bog om elektriske aktuatorer..
CrazyBrain skrev:Det er jo det der er det fede ved elmotorer.. De har fuldt moment helt fra starten.. Faktisk er momentet meget større ved lave omdrejning end ved det ideelle arbejdspunkt..
(Moment op ad y-aksen, slip ad x-aksen) (s=0 => Max omdr/min, s=1 => 0 omdr/min)
Moteren optimale arbejdspunkt er ved prikken ved Tf
Godt du havde et billede med, ellers havde jeg da slet ikke forstået det
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Kourinsu skrev:Så kan du få et los af min bog om tayloristisk managementteori fra 1945 og frem og en kindhest af min bog om diskursanalyse. Natur-teknik ... bahhh!
Du snakker jo sort, knægt..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Kourinsu skrev:Så kan du få et los af min bog om tayloristisk managementteori fra 1945 og frem og en kindhest af min bog om diskursanalyse. Natur-teknik ... bahhh!
Du snakker jo sort, knægt..!
Jeg synes nu nok, at Crazybrains snak er væsentligt mere sort end mit