Banner mod nedskæringer

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Crackdealer
Geografisk sted: Kan ikke findes på google..

Banner mod nedskæringer

Indlæg af Crackdealer »

Folketidende.dk skrev:I løbet af natten har anonyme aktivister ophængt bannere flere steder i Nakskov midtby.
Synet af bannere med slogans som "Flere elever i klassen udvider folkemassen?" mødte lørdag morgen Nakskovs borgere ved blandt andet Klokketårnet, Gåsepigen og banegården.
Sammen med bannerne var ophængt vandflasker og skolebøger. Hvem der konkret står bag den stilfærdige aktion vides endnu ikke, men Folketidende har modtaget en e-mail om aktionen, og e-mailen er underskrevet "bekymrede gymnasieelever".
Er det dig igen Maunus??
Schrødingers kat er død
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hehe det var det samme vi kæmpede for da jeg gik på gym. Der sker jo aldrig en skid uanset hvad man foretager sig af protester.! Drop det nu bare
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Crackdealer

Indlæg af Crackdealer »

"Sammen med bannerne var ophængt vandflasker "

Det må da hjælpe, de har jo vand!
Schrødingers kat er død
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Crackdealer
Hvorfor tror du jeg kunne finde på sådan noget? haha.

kender du til nogle ting jeg har været med til? :) - Eller har du bare også læst mit læserbrev?
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Gymnasieeleverne skal bare holde kæft og passe deres skole. Gymnasierne modtager LANGT flere penge pr elev end handelskolerne. Og dem hører man næsten aldrig fra..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

De har da fuldt ud ret til at protestere, handelskolerne har åbenbart bare ikke noget imod det?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Maunus - problemet er jo, at de bitcher over det mindste! Og det er ved at være lidt trættende at høre/se på.
BØH
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

goafreak
Ja jeg kan godt se "problemet" for jer.

Det må da være halv irriterende. Vil nu ikke sige at vi bitcher men vi gør dem opmærksomme på hvad de har gang i. Hvis de fortsatte på denne måde vil der til sidst ingen gymnasier ligge på lolland.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Maunus skrev:goafreak

Det må da være halv irriterende. Vil nu ikke sige at vi bitcher men vi gør dem opmærksomme på hvad de har gang i. Hvis de fortsatte på denne måde vil der til sidst ingen gymnasier ligge på lolland.
På den anden side har største delen af danskerne mere brug for kartofler end gymnasieelever...

:bigsmurf:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Joe_Joesen

Indlæg af Joe_Joesen »

Plys - det nye kuld skrev:
Maunus skrev:goafreak

På den anden side har største delen af danskerne mere brug for kartofler end gymnasieelever...

:bigsmurf:

Haha Plus, I har nok penge osv.. Handeskolerne skal have noget mere. SLUT !
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Gymnasierne skal også have mere. Det kan ikke passe at man skal sidde i et lokale med for få stole og borde, og blandet på A og B niveauer..
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det må så være op til de enkelte steder at bruge pengene rigtigt. For faktum er at i koster langt mere end elever på handelsskolerne, og sikkert også på de tekniske skoler...
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Crackdealer

Indlæg af Crackdealer »

Nu var det ikke for at kører en hetz mod Maunus!
Schrødingers kat er død
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

grunden til at Gymnasierne får flere penge end handelsskolen er at gym er nød til at sørge for der ligger hash til friafbenyttelse i klasserne.. skide hippier.. ryg jeres pind og byg et telt...

vi ses senere... !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

vi havde faktisk besøg af narko hunde her for leden. Har ikke hørt om de har fundet noget. :)

Down1
Hvor vil du spare henne? Lærende skal jo have sin løn, og skolen skal have lys og varme. Derfor spare de på bøgerne som er fra før murens fald, de laver lærer fri timer og laver klasser med mange elever.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

mt^1 skrev:grunden til at Gymnasierne får flere penge end handelsskolen er at gym er nød til at sørge for der ligger hash til friafbenyttelse i klasserne.. skide hippier.. ryg jeres pind og byg et telt...

vi ses senere... !
Det var da den lammeste kommentar jeg længe har set - eller nogensinde har set
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar