Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Der har tidligere været oprettet en tråd lignende, bare til XP .. Jeg fik rigtig meget ud af denne tråd og syntes det var fedt at dele idéer til sit desktop med andre.. Jeg kunne godt tænke mig at se lidt ideer til gadgets osv..
jamen hvis du virkelig gerne vil se det, så er det her ..
men det er nok lidt rodet.. for installerede Vista igår.. faktisk bare som en test for at prøve at se om det overhovedet virker på min pc.. hvilket det så gør ..
er der nogle der har nogle gode tips til at få vista til at se fedt ud ?
ligesom snabelfisk, kunne også godt tænke mig at høre hvad du har lavet siden dit ser sådan ud
andre gode ting i vista ?;)
Kallek skrev:er der nogle der har nogle gode tips til at få vista til at se fedt ud ?
ligesom snabelfisk, kunne også godt tænke mig at høre hvad du har lavet siden dit ser sådan ud
andre gode ting i vista ?;)
Dreamscene med Ultimate. HD film i baggrunden.. tror jeg at man ville kunne få noget rimelig funky noget ud af
jeg kan sku ikke rigtigt finde ud af at lave en ny, er det noget du kan hjælpe med, fordi når jeg får lavet en ny ved jeg ikke hvor jeg skal finde genvejene osv
håber der er en der ka hjlæpe
Du skal gå i desklet, add og vælg papirkurv. Gå i shortcut, og ret stien til der hvor din genvej skal ligge, og så mangler du bare nogle *.pngfiler som du kan bruge som ikoner.
Du kan søge på deviantart under dockicons, det er udelukkende kun png filer.