Elektronisk chillout musik
Redaktør: Moderators
Elektronisk chillout musik
Hey.
Jeg søger som overskriften siger, noget elektronisk chillout musik.. Og så vil jeg lige høre om i ikke har nogen forslag til hvad jeg skal købe? Og hvad synes bedst om..
Jeg aner ikke selv noget om den slags musik, så derfor tænkte jeg at der var nogen kloge hoveder herinde =)
EDIT: Det skal helst være noget man kan købe i TP musik eller Cdon.com
Jeg søger som overskriften siger, noget elektronisk chillout musik.. Og så vil jeg lige høre om i ikke har nogen forslag til hvad jeg skal købe? Og hvad synes bedst om..
Jeg aner ikke selv noget om den slags musik, så derfor tænkte jeg at der var nogen kloge hoveder herinde =)
EDIT: Det skal helst være noget man kan købe i TP musik eller Cdon.com
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
- Geografisk sted: Østerbro
-
- Geografisk sted: Polen, Krakow
Sunlounger - Another day on the terrace er også fantastisk.. Sunlounger går i øvrigt også under navnet Dj Shah
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Den nyeste Hotel Costes kan ihvertfald klart anbefales
Hmm er jeg den eneste der er træt af den evindelige snak om Trentemøller. Syntes efterhånden man har fået for meget af ham.Sunshine skrev:De 3 Angels Chill Trance Essential albums er absolut også at anbefale. Og det undrer mig, at Trentemøller ikke er nævnt endnu.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Pono:
Air er helt kanont. Jeg har dog ikke hørt dem live.
Jeg kan også anbefale "I know that you know" med Troels Abrahamsen aka Super Troels aka forsanger i Veto.
Goldfrap er også helt kanont.
En del af Kasper Bjørkes numre kan også gå ind under katagorien
Ellers så er Blue Foundation jo også elektronisk lækkerier.
Og for ikke at glemme Trentemøllers gode ven hr Mikael Simpson.
REA
Air er helt kanont. Jeg har dog ikke hørt dem live.
Jeg kan også anbefale "I know that you know" med Troels Abrahamsen aka Super Troels aka forsanger i Veto.
Goldfrap er også helt kanont.
En del af Kasper Bjørkes numre kan også gå ind under katagorien
Ellers så er Blue Foundation jo også elektronisk lækkerier.
Og for ikke at glemme Trentemøllers gode ven hr Mikael Simpson.
REA