Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
jeg sidder på min efterskole, så eftersom vi er ca 100 elever, vil jeg gå ud fra at jeg i hvert fald sidder bag en firewall.. ved dog ikk om jeg sidder bag en router..
Man kan komme på IRC på en MILLION måder.. hvorfor ikke bare bruge en af de 1.000 java-irc der kører direkte i browseren? - her tænker jeg slf. kun på chat-delen :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ellers brug Http-tunnel eller et andet tunneling software. Suft lidt på Google med det udtryk Så ryger det hele gennem port 80. Der er også topics herinde med Http-tunnel bl.a.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg går selv på efterskole! .. Brug Http-tunnel og sockscap v2.. Pm mig hvis du vil have mere hjælp, eller spørg den mest nørdede 2. årselev på din skole