Den nye 1 liters Coca Cola
Redaktør: 3dotz
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Den nye 1 liters Coca Cola
Fair nok men hvorfor skal vi nu have den og hvorfor bliver det lanceret som en sensation?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hvorfor er en ½ for lidt og 1½ for meget?
½ er forholdsvis handy og kan man have med.
1½ kan man have derhjemme
Men 1 liter?
Hvis vennerne kommer forbi er det ikke nok og det ser også lidt dumt ud at rende rundt med en 1 liters flaske?
Er jeg den eneste der synes det?
Men 1 liter?
Hvis vennerne kommer forbi er det ikke nok og det ser også lidt dumt ud at rende rundt med en 1 liters flaske?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Jeg giver dig fuldstændig ret cokeline .. som du siger er ½ liter flaksen handy og have i baglommen eller noget lign. men tror sku næppe det ser så kønt ud med en 1 liters flaske i baglomme ... medmindre du har nogen ordenlig hiphopbukser med kæmpe hængerøv iCokeline skrev:Hvorfor er en ½ for lidt og 1½ for meget?
Men 1 liter?
Mountain Dew har man kunne købe i en del forretninger i noget tid. Det har dog intet med Coca Cola at gøre...
Og ja den er da ganske fin. Men 22 kr. for 1 liter sodavand var den pris jeg lige så, så vælger jeg sgu at købe en 1½ liter for 17 kr, og til tider 10 kr på tilbud. Kald mig bare dum, men jeg betaler ikke dobbeltpris for 1/3 mindre sodavand.
Og ja den er da ganske fin. Men 22 kr. for 1 liter sodavand var den pris jeg lige så, så vælger jeg sgu at købe en 1½ liter for 17 kr, og til tider 10 kr på tilbud. Kald mig bare dum, men jeg betaler ikke dobbeltpris for 1/3 mindre sodavand.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det Mountain Dew der har her i Europa er noget sprøjt. Tror de har fjernet nogle af de gode sager fra staterne Får 72 dåser hjem fra USA imorgen så tror jeg vil blindsmage dem for at lure om der skulle være forskel.
Nå ja og til emnet. 1L's er dejlige når man lige skal have lidt mere end den ½ og man gerne vil undgå at tanke 1½ hver gang. Men mht. størrelserne så er det endnu værre nogen steder i udlandet. I Australien fandt vi 0,33L flasker, 0,380L dåser og plast flasker, 0,6L plastflasker, 1L plastflasker, 1,25L plastflaser, 1,5L plastflasker, 2L plastflasker og 2,25L plastflasker... Hvor tørstig var jeg egentlig helt præcist
Nå ja og til emnet. 1L's er dejlige når man lige skal have lidt mere end den ½ og man gerne vil undgå at tanke 1½ hver gang. Men mht. størrelserne så er det endnu værre nogen steder i udlandet. I Australien fandt vi 0,33L flasker, 0,380L dåser og plast flasker, 0,6L plastflasker, 1L plastflasker, 1,25L plastflaser, 1,5L plastflasker, 2L plastflasker og 2,25L plastflasker... Hvor tørstig var jeg egentlig helt præcist
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Dj Dk skrev:Jeg giver dig fuldstændig ret cokeline .. som du siger er ½ liter flaksen handy og have i baglommen eller noget lign. men tror sku næppe det ser så kønt ud med en 1 liters flaske i baglomme ... medmindre du har nogen ordenlig hiphopbukser med kæmpe hængerøv iCokeline skrev:Hvorfor er en ½ for lidt og 1½ for meget?
Men 1 liter?
bare rolig man ligner os en totalt idiot hvis man går med en ½ liter flaske i baglommen.. hængerøvs busker eller ej...