24 Timer Sæson 6

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

24 Timer Sæson 6

Indlæg af amh »

Jeg blev færdig med serien igår aftes, efter at ha' set størstedelen af dem på TV2 hver mandag aften, kunne jeg ikke holde mig, og fandt samtlige af de afsnit jeg manglede og se, og begyndte og tyre den i mit eget tempo.

Syntes den minder meget om de foregående sæson'er, og der er sådan set intet nyt i sæson 6, andet end andre forbrydere, og nye folk på C.T.U.

Dog er den spændende, som den som altid plejer at være. Dog kan man forudse at Jack selfølgelig finder terroristerne og finder de sidste bomber.

Men slutningen står til det uvisse, og jeg forstod den ikke rigtig (Skal nok lade være med at afsløre den...) Men kunne forestille mig de ville bygge videre på serien uden Jack dør, eller sådan noget..

Jeg vil give den:

:4af5
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu gav Kiether Sutherland så til udtryk for at han har skrevet under på otte sæsoner, så om udfaldet er uvis er jeg ikke helt enig i. <- Her står der en mulig spoiler, så for at se den kopier det ind i notepad...

Men ja det er en rigtig god serie. Sæson 1 var rigtig god, efterfulgt af en lidt sløv (uden at være ringe) sæson 2. Derefter er sæsonerne steget i kvalitet år efter år. Fantastisk.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ja, lige mine ord. Hm, jeg læste godt det med hvid lille skrift. Det vidste jeg dog ikke, men glæder mig meget til næste sæson.. Utroligt de kan videre udvikle den...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Helt sikkert. Der er også mere i forbindelse med det interview jeg referer til. Når jeg får den stationære stabilt op at køre igen (skal lige have nogle strømtyve og fikset en harddisk og have tiden til det), så vil jeg godt scanne den til dig.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Trailen til sæson 7 kan i øvrigt ses her:

http://www.24trailer.com/ - indeholder spoilers, som jo nok alligevel vil komme frem før eller siden.

Er ikke så meget for den nye skurk, syntes det virker lidt forkert, og er mere lavet som et spændingsmoment istedet for at se på realismen. Ser dog utrolig meget frem til den nye sæson! :)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Wow! Det havde jeg ikke troet om Almeida... Den ser fandme god ud, godt der ikke er så lang tid til Januar.... Og til jeg får ny bil :D
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

amh skrev:Wow! Det havde jeg ikke troet om Almeida... Den ser fandme god ud, godt der ikke er så lang tid til Januar.... Og til jeg får ny bil :D
Jeg ser det at skrive spoiler ikke giver hints ;)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

??
Besvar