CoD 4 system requirements

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Haldrup
Indlæg: 114
Tilmeldt: 07 jun 2004, 14:02
Geografisk sted: Nibe

CoD 4 system requirements

Indlæg af Haldrup »

Hej

Jeg har idag hentet Cod 4 - modern warfare. Jeg har så osse installeret det og det hele. Jeg kan også godt åbne spillet osv, men når jeg så går igang med sådan en intro video, hvor ens karakter bliver præsenteret osv. lukker programmet ned med en fejl i som står i consollen.

Jeg sad så og kiggede lidt på nettet og prøvede så den der canyourunit test for at se om det var mit hardware der kunne være noget galt med.
Jeg får så dette resultat:

Billede

Jeg sidder så og kigger på minimum requirements, som siger at man skal bruge en 1,8 dual core processor, men hvordan kan det passe da jeg vil mene at en 1,6 dual core er stærkere end eksempelvis en intel pentium 4 2,4ghz processor?

For en god ordens skyld er her system kravene:

Recommended system requirements

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM: 1 GB for XP; 2 GB for Vista is recommended
Harddrive: 8 GB of free hard drive space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better
Minimum system requirements

CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon™ 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512 MB RAM (768 MB for Windows Vista)
Harddrive: 8 GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA® Geforce™ 6600 or better or ATI® Radeon® 9800Pro or better

Så derfor spørger jeg: Kan det passe at jeg ikke kan gøre det, og i så fald er der noget at gøre udover at købe en ny computer?
:x
Jeg ved ikke noget, jeg er her bare!?
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Du skal hente den nyeste Nvidia driver, den du har er ikke helt ny...
Så skulle det virker...

Har samme problem som dig bare i Time Shift, den kræver at jeg installere beta driver fra nvidia, kan bare ikke få dem til at virker...

Men min comp køre Call of Duty 4 perfekt, og det eneste i min spand der er bedre end din, er mit graffikort....
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Haldrup
Indlæg: 114
Tilmeldt: 07 jun 2004, 14:02
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af Haldrup »

Fremragende. Det virker nu. Mange tak for hjælpen. I øvrigt et vanvittigt lækkert spil
Jeg ved ikke noget, jeg er her bare!?
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

helt sikkert, absolut det bedste i serien :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Besvar