Hjertefilmmer - Goes bad...! haha!
Redaktør: Moderators
Hjertefilmmer - Goes bad...! haha!
http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8341
Så lige denne video om DRs Hjerteflimmer Sig det med blomster...
Fuuuuuck... !
Haha.
Så står kæresten i døren.. wupp wupp
Så lige denne video om DRs Hjerteflimmer Sig det med blomster...
Fuuuuuck... !
Haha.
Så står kæresten i døren.. wupp wupp
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
HAHAHAHAHAHA
Nej hvor godt! Han lyder som om han får mindre forklarings problemer når hendes fyr kommer ind i billedet.
Ja, de må godt nok kende sig godt som han siger eller venninden som stod for det set-up
På den anden side får jeg dog lidt ondt af manden og det er sku' lidt unfair at DR vælger at lægge det op på deres TO GO side. Jeg havde nægtet at give min indforståelse til at visse det i landsdækkende tv havde jeg stået i den situation.
Havde jeg været kæresten havde jeg nok bare holdt mig helt væk, så kunne hun selv få lov til at forklare det.
OT: Han kan kun gå på gymnasie med den "my-chemical-romance-jakke"
Nej hvor godt! Han lyder som om han får mindre forklarings problemer når hendes fyr kommer ind i billedet.
Ja, de må godt nok kende sig godt som han siger eller venninden som stod for det set-up
På den anden side får jeg dog lidt ondt af manden og det er sku' lidt unfair at DR vælger at lægge det op på deres TO GO side. Jeg havde nægtet at give min indforståelse til at visse det i landsdækkende tv havde jeg stået i den situation.
Havde jeg været kæresten havde jeg nok bare holdt mig helt væk, så kunne hun selv få lov til at forklare det.
OT: Han kan kun gå på gymnasie med den "my-chemical-romance-jakke"
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Minder om en af de der pinlige sekvenser fra en amerikansk ungdomsfilm, hvor helten endelig får taget sig sammen til at redde den skønne mø og så bliver afvist i døren.
Cokey...I starten siger hende veninden, at han har været vild med hende siden de startede i gymnasiet og nu går de i 3.g.
Pinligt situation som bestemt ikke får nye håbefulde elskere til at glæde sig til den dag de skal invetere den udkårne ud første gang. Et afslag på nationalt tv. Det er sejt.
...
Cokey...I starten siger hende veninden, at han har været vild med hende siden de startede i gymnasiet og nu går de i 3.g.
Pinligt situation som bestemt ikke får nye håbefulde elskere til at glæde sig til den dag de skal invetere den udkårne ud første gang. Et afslag på nationalt tv. Det er sejt.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Virker lidt mærkeligt den måde hun bare udbryder "Jeg har ikke nogen følelser for dig" kunne godt lyde lidt aftalt på den ene eller anden måde. Virker da også meget mærkeligt hvis veninden ikke skulle vide at der er en kæreste inde i billedet. Men hvis det er rigtigt nok så må det godt nok være ærgeligt for ham bejleren.. kan ikke helt finde nogen måde man kan komme ud af den situation uden at ligne en kegle!
Men hvad havde han regnet med i den teenage trash-band jakke...
Men hvad havde han regnet med i den teenage trash-band jakke...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
- Geografisk sted: langt væk
-
- Geografisk sted: langt væk
ginialtOcean skrev:Min x kæreste er veninder med hende og kender de to knægte, de går i samme klasse og det hele var planlagt, de har taget røven på DR - det synes jeg er sejt!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
Første gang jeg har set mere end to minutter er det der Hjerteflimmer... Men også en af de første gange jeg har grint min røv så meget i laser over ynkelige danske teenageproblemer og teenageprogrammer. Flere af denne type videoer, og youtube ville måske være se-værdigt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-