Gitte Seeberg forlader Ny Alliance!
Redaktør: Moderators
http://politiken.dk/politik/article464717.ece
I mine øjne har partiet siden start virket meget amatøragtigt, og jeg håber at med hendes exit, at partiet helt lukket og slukker...
I mine øjne har partiet siden start virket meget amatøragtigt, og jeg håber at med hendes exit, at partiet helt lukket og slukker...
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Det siger bare lidt om hvordan folk stemmer.DjMail skrev:Man kan undre sig over hvordan de nogensinde fik nogle stemmer i første omgang.
Der må sidde nogle folk der ude med røde øre.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Ja, og hvis hun så lige vil forlade Tinget også - og tage hende den anden løsgænger med!
Folk har jo valgt Jer ind af politisk overbevisning.
Mange har ikke stemt personlig, men bare på Jeres parti, hvor I får stemmen for at stå øverst i Jeres valgkreds.
Hvis I ikke kan lide lugten i bageriet, så smutter I bare, og giver pladsen til nr. i parti hierakiet..!
Ja ja, ved godt det ikke fungerer sådan i praksis, men det burde det gøre.
Der følger sgu et ansvar med at være folkevalgt - lidt i stil med dét at blive forældre...
Man kan heller ikke bare melde sig ud af familien, omend mange gør det alligevel,
men vi kan vel godt blive enige om at det IKKE er optimalt!
Det kan kun give en skæv magtfordeling.
Ja, og hvis hun så lige vil forlade Tinget også - og tage hende den anden løsgænger med!
Folk har jo valgt Jer ind af politisk overbevisning.
Mange har ikke stemt personlig, men bare på Jeres parti, hvor I får stemmen for at stå øverst i Jeres valgkreds.
Hvis I ikke kan lide lugten i bageriet, så smutter I bare, og giver pladsen til nr. i parti hierakiet..!
Ja ja, ved godt det ikke fungerer sådan i praksis, men det burde det gøre.
Der følger sgu et ansvar med at være folkevalgt - lidt i stil med dét at blive forældre...
Man kan heller ikke bare melde sig ud af familien, omend mange gør det alligevel,
men vi kan vel godt blive enige om at det IKKE er optimalt!
Det kan kun give en skæv magtfordeling.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Så blev det Malou Aamunds tur http://jp.dk/indland/indland_politik/article1255569.ece
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
Godt gået, men jeg havde ikke forventet, at hun ville stoppe. Rygterne sagde, at hun ville være en potentiel ny formandskandidat for Naser Khader har jo gennemslagskraft som en våd karklud.
Vel at mærke en karklud til over en halv million om året.
...
Vel at mærke en karklud til over en halv million om året.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hahaha. Hold da kæft et amatørparti.
Jeg håber snart det danske folk begynder at tænkte sig lidt om inden de sætter krydset næste gang. Nu viser det sig jo ligeledes at Venstre løber fra deres valgløfter...
Jeg håber snart det danske folk begynder at tænkte sig lidt om inden de sætter krydset næste gang. Nu viser det sig jo ligeledes at Venstre løber fra deres valgløfter...
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Findes der overhovede et parti/politiker der holder hvad de lover?Lanz3 skrev:Hahaha. Hold da kæft et amatørparti.
Men "Ny Alliance" må man da sige at være det mest amatøragtigt der skabt inde for politik.. de overlever ikke et år..
Celebrate Your Life With House