Pineapple Express

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Pineapple Express

Indlæg af 3dotz »

Billede

Har lige set en telesync-version af Pineapple Express. Ved godt kvaliteten ikke er i orden, men nu var jeg blevet så tændt på på filmen efter at have set traileren.

Traileren var fed og bød på masser af action. Seth Rogen (fra Superbad og Knocked Up) var med, og selv om jeg ikke synes han er en særlig god skuespiller (måske på grund af hans ikke-perfekte udseende/stemme), så så filmen ud til at have sine momenter.

Men der manglede mange ting fra traileren i filmen. Filmen kan bedst beskrives som en god gang rod fra start til slut, og jeg vil næsten fraråde at gå i biografen og se den.

Tvivler på at anmeldelserne vil være særlig gode (og for en gang skyld vil jeg så tro på dem). Jeg er voldsomt skuffet og jeg plejer egentlig at være meget pessimitisk omkring film, så der skal ikke så meget til at overraske mig.

Men sikke en gang skidt. Jeg giver den :1af5.

Når traileren er så meget bedre end filmen, så er der noget galt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

øv den havde jeg også glædet mig til.. den har alligevel fået 68% på Rotten Tomatoes så jeg giver den en chance.. dog kan jeg ikke forstå hvordan du har kunne holde ud at se den telesync der er ude
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

Jeg slettede den telesync igen inden jeg nåede at se den.
Men jeg tror sgu ellers at den er humor nok og vil gerne se den en dag i en lidt bedre kvalitet.
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

nu har jeg set den og den er en lille smule sjov.
men mest af alt er det en stor gang rod med en tynd handling.
weisz

Indlæg af weisz »

Den film er ned i min boldgade til en dagen derpå film ! :-) Og ikke noget som helst andet !
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

Filmen bruger action som et komisk element og ikke som det centrale for filmens styrke. Seth Rogens film er gode fordi de er komiske og sjove og har ofte hylende morsomme dialoger. Hvilket denne film også har. Det at der er action i en film som denne skal opfattes som meget ironisk! Og det gør denne film til rigtig god og underholdende (som komedie!)

3.5/5
For the love of music!
Besvar