[03-06-09 -> 06.06.09] Tiesto @ Skive Beach Party
Redaktør: Moderators
[03-06-09 -> 06.06.09] Tiesto @ Skive Beach Party
mange velinformeret kilder oplyser dette. og at en offentliggørelse skulle komme i løbet af ugen, desuden hvis man søger på Tiesto på billetnet, så kommer Beach Party frem. Det virker lidt besynderligt. + Tiesto er i DK på dette tidspunkt...
http://www.billetnet.dk/html/searchResu ... ord=Tiesto
http://www.billetnet.dk/html/searchResu ... ord=Tiesto
Jamen selvfølgelig kunne det være oplagt at han spiller et par flere gigs i danmark når han alligevel er her til trampe koncert i forum.
Det er ihvertfald sket før at koncert arrangører og en festival har gået sammen om at hive et navn til danmark til to koncerter, en regulær og et festival job.
Spørgsmålet er blot om Tiesto ville passe til beach partys segment?
Det er ihvertfald sket før at koncert arrangører og en festival har gået sammen om at hive et navn til danmark til to koncerter, en regulær og et festival job.
Spørgsmålet er blot om Tiesto ville passe til beach partys segment?
Beach party er meldt ud af der kommer en electro/dj scene i år, med danske og udenlaske top dj's ... i første omgang offenlige de Fedde Le Grande.. men han er pluslig væk igen... alt hvis han sku ramme et år i så er det i år... var selv meget mistroisk over for dette da jeg hørte rygtet første gang for en uge siden.. men efter som rygterne er kommet fra mere og mere stabile kilder, plus billetnet.. er det så sikkert at jeg tror på det
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Har aldrig været til Beachparty, men ifølge mine kilder plejer det være en samling dance navne ala. Hampenberg, Infernal, Basshunter og så en masse prime gøgl leflende for selv de største knolde på marken i deres sænkede golf lort?
Virker underligt at booke tiesto til sådan en festival, men selvfølge hvis de har fået en god pris.
Virker underligt at booke tiesto til sådan en festival, men selvfølge hvis de har fået en god pris.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
- CA Party Freak
-
Synes også det var et ganske glimrende line-up sidste år. De rykkede sig i hvert fald fra, en gennemsnitlig festival de forrige år, op på et nyt niveau. Hvis stilen skal fortsætte, kommer der en 3-4 store udenlandske navne til, her i løbet af foråret. Det kunne snildt være bl.a. The Killers, og Tiësto som har været oppe at vende..
-
- CA Party Freak
-
- CA Party Freak
den nye hjemmeside havde vist list start problemer men den kører nu med Tiesto på også Raffay...
www.beachparty.dk
Fair... de kun et par telefon opklad væk.
www.beachparty.dk
Fair... de kun et par telefon opklad væk.
Han er den første man ser, når man går ind under "kunstnere"
og ét styk billet er lige reserveret i øvrigt ikke pga. Tiesto, men pga at jeg i mange år gerne har villet med, men det ligger så dumt i forhold til eksaminer. Så fandt jeg lige ud af i dag, at bachelorprojektet skal afleveres samme dag som beach party starter, og hvilken bedre måde findes der at fejre det på?
Jeg glæder mig helt vildt. Jeg får rabat på billetten, og mon far og hans kæreste bor i gåafstand fra pladsen, så jeg sover og spiser (og drikker mig en forberedelseskæp i øret) derhjemme.. Bedre bliver det ikke
og ét styk billet er lige reserveret i øvrigt ikke pga. Tiesto, men pga at jeg i mange år gerne har villet med, men det ligger så dumt i forhold til eksaminer. Så fandt jeg lige ud af i dag, at bachelorprojektet skal afleveres samme dag som beach party starter, og hvilken bedre måde findes der at fejre det på?
Jeg glæder mig helt vildt. Jeg får rabat på billetten, og mon far og hans kæreste bor i gåafstand fra pladsen, så jeg sover og spiser (og drikker mig en forberedelseskæp i øret) derhjemme.. Bedre bliver det ikke
-
- CA Party Freak
-
- CA Party Freak