[28-02-2009] Tim Andresen i Aalborg
Redaktør: Moderators
[28-02-2009] Tim Andresen i Aalborg
Heyhey!
Faldt lige over denne på Facebook
Tim Andresen i Aalborg 28/2
Er der nogen der ved noget om noget?
Og ikke mindst en gisning om hvad ombygningen / relanceringen af "Club" Warhol byder på?
Faldt lige over denne på Facebook
Tim Andresen i Aalborg 28/2
Er der nogen der ved noget om noget?
Og ikke mindst en gisning om hvad ombygningen / relanceringen af "Club" Warhol byder på?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Jeg troede allerede det sted var åbnet.. men det er måske delt op?
Kan spørge en der arbejder der, han må da vide det.
Kan spørge en der arbejder der, han må da vide det.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nogen der har noget nyt på den her?
Skal man regne med at se andre CA'ere?
Skal man regne med at se andre CA'ere?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Efter at have rodet rundt med gamle kontakter og så videre er jeg kommet i besiddelse af lidt billetter til åbningsreceptionen..
Mine næreste Housejunkier har fået har nogle stykker til overs. Hvis der var nogen der skulle have lyst så skriv
Mine næreste Housejunkier har fået har nogle stykker til overs. Hvis der var nogen der skulle have lyst så skriv
Læs posten igen
Zster skrev: lidt billetter til åbningsreceptionen..
Så blev det mandag.
Smæk på i Lørdags. En del fremmødte, nok pga. den fri booze fra 21-23 men folk gav den sgu gas
Smæk på i Lørdags. En del fremmødte, nok pga. den fri booze fra 21-23 men folk gav den sgu gas