Paradise Hotel 5 - rygterne

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Zunez
Geografisk sted: Det ægte midtjylland

Paradise Hotel 5 - rygterne

Indlæg af Zunez »

Der går allerede nu, rygter om at det er Pernille og en ny Míkkel som vinder Paradise sæson 5 . Selvom Pernille er røget ud, går der rygter om at hun kommer ind igen.

Det skulle stå på nogle forums på nettet, men kan sgu ikke selv finde det . Er der nogle her på CA som kan finde det ? ;D

Jeg har lige ændret topic-titlen. Hvis nogen søger afsnit og læser noget de ikke ville have læst er det jo lidt ærgeligt.

//QzL
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Der går også rygter om, at det er Line Sofie og Jon der vinder. Der er mange, mange rygter, og der er jo nok nogle, der skal være sande, eftersom der ikke er mange deltagere i forhold til rygter :)

Hvorfor ikke bare se programmet og så vente indtil finalen? Det er da mere spændende end at vide det på forhånd.
Billede
Zunez

Indlæg af Zunez »

Der er alt for mange rygter ;D - men fik også afvide sidste tirsdag, at Pernille ville ryge ud torsdag , og det skete jo?
Det var fundet på samme forum side .
Jeg er ik' arrogant | Jeg er bare bedre end alle andre ;D
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Hvilken forum side var det zunez?
Billede
Zunez

Indlæg af Zunez »

Det er det som jeg heller ikke ved ;s . Ville derfor høre om der var nogle herinde som vidste det.
- skal nok lige se om jeg kan finde ud af det .
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Hehe gad sku godt vide hvem der vinder så jeg kan sige det til min kæreste, så behøver det ikke køre hver aften! :D
Billede
Zunez

Indlæg af Zunez »

præcis - jeg har det på helt samme måde ;D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jaja, det skal I jo sige. Bare indrøm at I sidder klistret til skærmen hver aften kl. 22 for at se, hvordan det går Gleager og co. :D
Billede
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

LunH skrev:Hehe gad sku godt vide hvem der vinder så jeg kan sige det til min kæreste, så behøver det ikke køre hver aften! :D
Fulgte jeg med i en serie og jeg fik at vide hvordan serien sluttede ville jeg satme blive tosset. Til gengæld ville det ikke stoppe mig fra at se serien.

Man kan jo også læse/se en bog/film/serie flere gange

Og så glemmes der jo også at ni tiendedele af underholdningen er de enkelte afsnit, hvem der snaver med hvem, hvordan det gøres, hvem der siger den sjoveste kommentar og hvem der er mest elendig til at lave omelet... Så udover en lussing så tvivler jeg stærkt på andre gevinster ved det.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

zoonestar der står jo ikke noget om hvem der vinder :S
Billede
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Hehe Qrazylegz, præcis det der er meningen så kan jeg slippe for en masse ting der hjemme hvis jeg lover ikke at sige hvordan det slutter :D
Billede
Zunez

Indlæg af Zunez »

Sunshine skrev:Jaja, det skal I jo sige. Bare indrøm at I sidder klistret til skærmen hver aften kl. 22 for at se, hvordan det går Gleager og co. :D
Ser hellere hvordan det går Line Sofie, Belinda, Claudia osv ;)
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

QrazyLeg skrev: hvordan det gøres....
det håber jeg samte ik du glemmer... ellers skal du sku til at mere ud.. evt konen skal skiftes os :P

ja stå nu bare ved i ser det lort.....

Jeg ser Paradise Hotel, Jeg glatter hår, Jeg bruger øjencream... kom glad.. indrøm det nu.. det gør ik ondt.. det føles godt og få det ud... !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

mt^1 skrev:
QrazyLeg skrev: hvordan det gøres....
det håber jeg samte ik du glemmer... ellers skal du sku til at mere ud.. evt konen skal skiftes os :P
Haha, det var jo ligesom ikke det jeg mente din hat :silly:

Jeg ser med glæde De Unge Mødre og Singleliv for kommentarernes skyld. Det samme er ved at gælde Paradise Hotel. Desuden får de satme hurtigt følelser for hinanden og det i sig selv er ret morsomt at følge. Så kan man jo så vurdere hvor ægte de følelser er - det varer lige så længe personen er på hotellet og der ikke kommer en tøs med større kasser ind, eller en fyr med tættere barberet overkrop og glattere hår.
mt^1

Indlæg af mt^1 »

jeg deler din glæde ved både singleliv og de unge mødre.. dte er konge underholding.. desværre er jeg for gammel til at ku deltage i de unge mødre (og bliver faktisk heller ik mor trods min femi side). ellers havde jeg sku joinet det program Sten sikkert ! :D
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg kan love samtlige personer herinde, at hvis der er en sp****r som fortæller vigtige ting om årets PH, så skal jeg være den første til at banne personen langt ind i helvedet.

Brug Jubii-debatten, hvis man har behov for spoilere og lad os andre se afsnittene når de kommer og blive overrasket over hvem, der ryger ud.

BTW Fuck Gleager det pattebarn.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
mt^1

Indlæg af mt^1 »

Gleager er sku da den sejeste af alle de deltagere der har været os far.. han er alt for sjov.

ronni er dum og høre på ( i henhold til sig selv )
Benjamin kan kun sige øhh... tjaaa.. øhhh hva er det nu ... øhhh.
Jon tuder bare så snart nogen kigger på ham
bailey linger noget fra Tekken 2.

men de 2 nye blondiner nord fra er ret cute og se på.. og der dialekt er super sødt... ;)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

3dotz skrev:Jeg kan love samtlige personer herinde, at hvis der er en sp****r som fortæller vigtige ting om årets PH, så skal jeg være den første til at banne personen langt ind i helvedet
Man kan også undlade at gå ind i det topic der hedder Paradise Hotel 5 - rygterne, hvis man ikke vil vide noget. Det er også møgirriterende hvis der kommer en spoiler i review-sektionen, men det er set, og vi har overlevet trods alt. Man behøver heller ikke smide det op med store fede bogstaver, men i stedet blot skrive spoiler-alert og linke til et ekstern txt-dokument, hvis det er af überkodylvæsentlig karakter. Så vælger man selv at trykke på linket i hvert fald. Men nej der burde ikke ske frivillige spoiler-alerts.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

mt^1 skrev: men de 2 nye blondiner nord fra er ret cute og se på.. og der dialekt er super sødt... ;)
Jaaa de er søde, Maiken ligger dog i front hos mig, sød ungmø
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Besvar