Paradise Hotel 5 - rygterne
Redaktør: Moderators
Paradise Hotel 5 - rygterne
Der går allerede nu, rygter om at det er Pernille og en ny Míkkel som vinder Paradise sæson 5 . Selvom Pernille er røget ud, går der rygter om at hun kommer ind igen.
Det skulle stå på nogle forums på nettet, men kan sgu ikke selv finde det . Er der nogle her på CA som kan finde det ? ;D
Jeg har lige ændret topic-titlen. Hvis nogen søger afsnit og læser noget de ikke ville have læst er det jo lidt ærgeligt.
//QzL
Det skulle stå på nogle forums på nettet, men kan sgu ikke selv finde det . Er der nogle her på CA som kan finde det ? ;D
Jeg har lige ændret topic-titlen. Hvis nogen søger afsnit og læser noget de ikke ville have læst er det jo lidt ærgeligt.
//QzL
Der går også rygter om, at det er Line Sofie og Jon der vinder. Der er mange, mange rygter, og der er jo nok nogle, der skal være sande, eftersom der ikke er mange deltagere i forhold til rygter
Hvorfor ikke bare se programmet og så vente indtil finalen? Det er da mere spændende end at vide det på forhånd.
Hvorfor ikke bare se programmet og så vente indtil finalen? Det er da mere spændende end at vide det på forhånd.
http://debat.jubii.dk/307/Paradise+Hote ... 28292.html?
den side i snakker om ?;)
den side i snakker om ?;)
Fulgte jeg med i en serie og jeg fik at vide hvordan serien sluttede ville jeg satme blive tosset. Til gengæld ville det ikke stoppe mig fra at se serien.LunH skrev:Hehe gad sku godt vide hvem der vinder så jeg kan sige det til min kæreste, så behøver det ikke køre hver aften!
Man kan jo også læse/se en bog/film/serie flere gange
Og så glemmes der jo også at ni tiendedele af underholdningen er de enkelte afsnit, hvem der snaver med hvem, hvordan det gøres, hvem der siger den sjoveste kommentar og hvem der er mest elendig til at lave omelet... Så udover en lussing så tvivler jeg stærkt på andre gevinster ved det.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
det håber jeg samte ik du glemmer... ellers skal du sku til at mere ud.. evt konen skal skiftes osQrazyLeg skrev: hvordan det gøres....
ja stå nu bare ved i ser det lort.....
Jeg ser Paradise Hotel, Jeg glatter hår, Jeg bruger øjencream... kom glad.. indrøm det nu.. det gør ik ondt.. det føles godt og få det ud... !
Haha, det var jo ligesom ikke det jeg mente din hatmt^1 skrev:det håber jeg samte ik du glemmer... ellers skal du sku til at mere ud.. evt konen skal skiftes osQrazyLeg skrev: hvordan det gøres....
Jeg ser med glæde De Unge Mødre og Singleliv for kommentarernes skyld. Det samme er ved at gælde Paradise Hotel. Desuden får de satme hurtigt følelser for hinanden og det i sig selv er ret morsomt at følge. Så kan man jo så vurdere hvor ægte de følelser er - det varer lige så længe personen er på hotellet og der ikke kommer en tøs med større kasser ind, eller en fyr med tættere barberet overkrop og glattere hår.
Jeg kan love samtlige personer herinde, at hvis der er en sp****r som fortæller vigtige ting om årets PH, så skal jeg være den første til at banne personen langt ind i helvedet.
Brug Jubii-debatten, hvis man har behov for spoilere og lad os andre se afsnittene når de kommer og blive overrasket over hvem, der ryger ud.
BTW Fuck Gleager det pattebarn.
...
Brug Jubii-debatten, hvis man har behov for spoilere og lad os andre se afsnittene når de kommer og blive overrasket over hvem, der ryger ud.
BTW Fuck Gleager det pattebarn.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Gleager er sku da den sejeste af alle de deltagere der har været os far.. han er alt for sjov.
ronni er dum og høre på ( i henhold til sig selv )
Benjamin kan kun sige øhh... tjaaa.. øhhh hva er det nu ... øhhh.
Jon tuder bare så snart nogen kigger på ham
bailey linger noget fra Tekken 2.
men de 2 nye blondiner nord fra er ret cute og se på.. og der dialekt er super sødt...
ronni er dum og høre på ( i henhold til sig selv )
Benjamin kan kun sige øhh... tjaaa.. øhhh hva er det nu ... øhhh.
Jon tuder bare så snart nogen kigger på ham
bailey linger noget fra Tekken 2.
men de 2 nye blondiner nord fra er ret cute og se på.. og der dialekt er super sødt...
Man kan også undlade at gå ind i det topic der hedder Paradise Hotel 5 - rygterne, hvis man ikke vil vide noget. Det er også møgirriterende hvis der kommer en spoiler i review-sektionen, men det er set, og vi har overlevet trods alt. Man behøver heller ikke smide det op med store fede bogstaver, men i stedet blot skrive spoiler-alert og linke til et ekstern txt-dokument, hvis det er af überkodylvæsentlig karakter. Så vælger man selv at trykke på linket i hvert fald. Men nej der burde ikke ske frivillige spoiler-alerts.3dotz skrev:Jeg kan love samtlige personer herinde, at hvis der er en sp****r som fortæller vigtige ting om årets PH, så skal jeg være den første til at banne personen langt ind i helvedet