Kødboderne 18
Redaktør: 3dotz
Kødboderne 18
Efter en anmeldelse af Rosie's fra dwr, følte jeg en pligt til at følge op med en anmeldelse af Kødboderne 18.
For sandt skal være sagt, at jeg ikke har givet det sted nogen chancer i helvede de sidste 10 gange, jeg har været derinde af. Har faktisk forladt stedet to gange, efter at have stået i kø og være kommet helt frem. Mest fordi jeg fik SARS af, at stå i kø med gymnasieelever og des lige (man er blevet for gammel - suk). Så ender det med Karrierebar eller Jolene (som også ligger derude).
Men igår tog vi chancen - eller det vil sige, at jeg tænkte fuck it, bliver nødt til at tjekke stedet ud. Så da klokken ramte 03, ramte vi byen.. Og damn hvor blev jeg positivt overrasket. Undergrund, Techno, Stemning, Øl, Damer, Lysshow... Det hele var faktisk i orden :]
Keld Tolstrup stod bag pulten fra vi kom til stedet lukkede 05 (en time for tidligt i forhold til stemningen, men sådan er det jo). For en gangs skyld var jeg ikke for stiv, og sansede faktisk det hele, men havde samtidig en mega vild aften.
En (ELEDIG KVALITETS-) video optaget på min 6500c kan ses her;
http://www.youtube.com/watch?v=IUMiSXMOhtg
Meget lang tid siden at en tilfældig aften i byen har været så lækker. Stedet får på den baggrund;
Savner stadig A-Huset, men det var tæt nok på samme stemning til at få topkarakter. - Måske fordi vi kom så sent, var de fleste konfirmanter smuttet hjem, men følte mig bestemt ikke gammel, tvært imod!
For sandt skal være sagt, at jeg ikke har givet det sted nogen chancer i helvede de sidste 10 gange, jeg har været derinde af. Har faktisk forladt stedet to gange, efter at have stået i kø og være kommet helt frem. Mest fordi jeg fik SARS af, at stå i kø med gymnasieelever og des lige (man er blevet for gammel - suk). Så ender det med Karrierebar eller Jolene (som også ligger derude).
Men igår tog vi chancen - eller det vil sige, at jeg tænkte fuck it, bliver nødt til at tjekke stedet ud. Så da klokken ramte 03, ramte vi byen.. Og damn hvor blev jeg positivt overrasket. Undergrund, Techno, Stemning, Øl, Damer, Lysshow... Det hele var faktisk i orden :]
Keld Tolstrup stod bag pulten fra vi kom til stedet lukkede 05 (en time for tidligt i forhold til stemningen, men sådan er det jo). For en gangs skyld var jeg ikke for stiv, og sansede faktisk det hele, men havde samtidig en mega vild aften.
En (ELEDIG KVALITETS-) video optaget på min 6500c kan ses her;
http://www.youtube.com/watch?v=IUMiSXMOhtg
Meget lang tid siden at en tilfældig aften i byen har været så lækker. Stedet får på den baggrund;
Savner stadig A-Huset, men det var tæt nok på samme stemning til at få topkarakter. - Måske fordi vi kom så sent, var de fleste konfirmanter smuttet hjem, men følte mig bestemt ikke gammel, tvært imod!
Senest rettet af FrZ 10 maj 2009, 15:23, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Re: Kødboderne 18
Der blev skrevet noget jeg aldrig havde troet ville komme fra dit tastatur/fingre eller mund for den sags skyldFrZ skrev:(man er blevet for gammel - suk)
Lol, slutningen på den video er faktisk ret god
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Re: Kødboderne 18
Det er ikke damerne, jeg har noget imod - det er hele deres "verden", jeg slet ikke kan forholde mig til. At stå i køen, og høre om 3.G. eksamen og studentervogntur ligger mig bare for fjernt.QrazyLeg skrev:Der blev skrevet noget jeg aldrig havde troet ville komme fra dit tastatur/fingre eller mund for den sags skyld :DFrZ skrev:(man er blevet for gammel - suk)
Lol, slutningen på den video er faktisk ret god :D
-
Ja, hende den skøre kugle midt i traffikken var et syn. Det fede er, at ingen fjernede hende - alle kiggede bare og tænkte deres. Surt videoen er så dårlig kval, kunne have været en vild video :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Tja, han spillede meget blandet den gamle Keld. Man kendte da det meste den aften i hvert fald - igen jeg var for ædru ;)Fairground skrev:Kan kun anbefale KB18, men vil lige understrege at musikken ikke plejer at være så mainstream som på klippet.
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Han må ha' været i godt humør!FrZ skrev:Tja, han spillede meget blandet den gamle Keld. Man kendte da det meste den aften i hvert fald - igen jeg var for ædruFairground skrev:Kan kun anbefale KB18, men vil lige understrege at musikken ikke plejer at være så mainstream som på klippet.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
- Geografisk sted: Østerbro