Kødboderne 18

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Kødboderne 18

Indlæg af FrZ »

Efter en anmeldelse af Rosie's fra dwr, følte jeg en pligt til at følge op med en anmeldelse af Kødboderne 18.

For sandt skal være sagt, at jeg ikke har givet det sted nogen chancer i helvede de sidste 10 gange, jeg har været derinde af. Har faktisk forladt stedet to gange, efter at have stået i kø og være kommet helt frem. Mest fordi jeg fik SARS af, at stå i kø med gymnasieelever og des lige (man er blevet for gammel - suk). Så ender det med Karrierebar eller Jolene (som også ligger derude).

Men igår tog vi chancen - eller det vil sige, at jeg tænkte fuck it, bliver nødt til at tjekke stedet ud. Så da klokken ramte 03, ramte vi byen.. Og damn hvor blev jeg positivt overrasket. Undergrund, Techno, Stemning, Øl, Damer, Lysshow... Det hele var faktisk i orden :]

Keld Tolstrup stod bag pulten fra vi kom til stedet lukkede 05 (en time for tidligt i forhold til stemningen, men sådan er det jo). For en gangs skyld var jeg ikke for stiv, og sansede faktisk det hele, men havde samtidig en mega vild aften.

En (ELEDIG KVALITETS-) video optaget på min 6500c kan ses her;

http://www.youtube.com/watch?v=IUMiSXMOhtg

Meget lang tid siden at en tilfældig aften i byen har været så lækker. Stedet får på den baggrund;

:5af5

Savner stadig A-Huset, men det var tæt nok på samme stemning til at få topkarakter. - Måske fordi vi kom så sent, var de fleste konfirmanter smuttet hjem, men følte mig bestemt ikke gammel, tvært imod!
Senest rettet af FrZ 10 maj 2009, 15:23, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Kødboderne 18

Indlæg af QrazyLeg »

FrZ skrev:(man er blevet for gammel - suk)
Der blev skrevet noget jeg aldrig havde troet ville komme fra dit tastatur/fingre eller mund for den sags skyld :D

Lol, slutningen på den video er faktisk ret god :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Re: Kødboderne 18

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:
FrZ skrev:(man er blevet for gammel - suk)
Der blev skrevet noget jeg aldrig havde troet ville komme fra dit tastatur/fingre eller mund for den sags skyld :D

Lol, slutningen på den video er faktisk ret god :D
Det er ikke damerne, jeg har noget imod - det er hele deres "verden", jeg slet ikke kan forholde mig til. At stå i køen, og høre om 3.G. eksamen og studentervogntur ligger mig bare for fjernt.

-

Ja, hende den skøre kugle midt i traffikken var et syn. Det fede er, at ingen fjernede hende - alle kiggede bare og tænkte deres. Surt videoen er så dårlig kval, kunne have været en vild video :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det var vist nok bæveren, der anmeldte Rosies, men hva faen :p
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

FrZ skrev:Surt videoen er så dårlig kval, kunne have været en vild video :)
Totalt. Den kunne være gået viral :P
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Kan kun anbefale KB18, men vil lige understrege at musikken ikke plejer at være så mainstream som på klippet.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Fairground skrev:Kan kun anbefale KB18, men vil lige understrege at musikken ikke plejer at være så mainstream som på klippet.
Tja, han spillede meget blandet den gamle Keld. Man kendte da det meste den aften i hvert fald - igen jeg var for ædru ;)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

FrZ skrev:
Fairground skrev:Kan kun anbefale KB18, men vil lige understrege at musikken ikke plejer at være så mainstream som på klippet.
Tja, han spillede meget blandet den gamle Keld. Man kendte da det meste den aften i hvert fald - igen jeg var for ædru ;)
Han må ha' været i godt humør!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Skulle lige til at nævne hvad Fairground skrev.
Ud fra hvad jeg har set af line ups og hvad jeg har oplevet derude selv, så er det knap så kommercielt som det der.

Men derfor er det stadig et pisse fedt sted, med et pisse fuckin vildt lydanlæg.

Funktion One burde være lovkrav.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Jep det er et coolt sted, har kun været forbi 3-4 gange, senest til DJ Hell.
Men helt sikkert et af de bedste venues i kbh pt.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar