[01/08/09] RAW 2009
Redaktør: Moderators
-
- Geografisk sted: Østerbro
[01/08/09] RAW 2009
RAW VENDER TILBAGE!!!
NY LOCATION !!! MASSIVT LINE-UP !!! BILLETSALGET ER STARTET !!!
Skandinaviens største og bedste clubbing event vender tilbage LØRDAG DEN 1. AUGUST i København.
Vi har skudt billetsalget i gang: De første 1000 billetter går til sølle kr. 200 + gebyr! Derefter koster billetterne kr. 250 + gebyr i forsalg og kr. 300 i døren. Så gå ind på http://www.gaffabillet.dk/epay_unseated.php?ID=2734 nu og scor dig en billet til RAW 2009.
RAW skifter venue: På Kulturkajen Docken og det omkringliggende område i Nordhavn gør vi plads til intet mindre end SYV ARENAER og en stor entré, der sikrer hurtig adgang til årets fest.
LINE-UP offentliggøres i nær fremtid på www.rawcph.com og vi kan love jer at det bliver MASSIVT! For at give jer en idé om hvad vi har brygget sammen offentliggør vi hermed vores presenters for RAW 2009:
*MINISTRY OF SOUND, NIGHTOLOGY & COPENHAGEN’S MOST WANTED presents:
HOUSE
*MID WEEK BRAKES & URBANICAL presents:
HIP-HOP, DANCEHALL & BMORE
*MUSIC FOR DREAMS presents:
CHILL OUT
*CULTURE BOX & TICTACTOE presents:
TECHNO
*OHOI! presents:
DRUM’N’BASS & DUBSTEP
*SYG LYD presents:
SOUND OF THE STREETS
*JEAN VON BADEN & WORLD OUTGAMES presents:
SUNRISE RAVE
Så få fingrene i din billet og spred ordet.
Keep it RAW!
www.rawcph.com
NY LOCATION !!! MASSIVT LINE-UP !!! BILLETSALGET ER STARTET !!!
Skandinaviens største og bedste clubbing event vender tilbage LØRDAG DEN 1. AUGUST i København.
Vi har skudt billetsalget i gang: De første 1000 billetter går til sølle kr. 200 + gebyr! Derefter koster billetterne kr. 250 + gebyr i forsalg og kr. 300 i døren. Så gå ind på http://www.gaffabillet.dk/epay_unseated.php?ID=2734 nu og scor dig en billet til RAW 2009.
RAW skifter venue: På Kulturkajen Docken og det omkringliggende område i Nordhavn gør vi plads til intet mindre end SYV ARENAER og en stor entré, der sikrer hurtig adgang til årets fest.
LINE-UP offentliggøres i nær fremtid på www.rawcph.com og vi kan love jer at det bliver MASSIVT! For at give jer en idé om hvad vi har brygget sammen offentliggør vi hermed vores presenters for RAW 2009:
*MINISTRY OF SOUND, NIGHTOLOGY & COPENHAGEN’S MOST WANTED presents:
HOUSE
*MID WEEK BRAKES & URBANICAL presents:
HIP-HOP, DANCEHALL & BMORE
*MUSIC FOR DREAMS presents:
CHILL OUT
*CULTURE BOX & TICTACTOE presents:
TECHNO
*OHOI! presents:
DRUM’N’BASS & DUBSTEP
*SYG LYD presents:
SOUND OF THE STREETS
*JEAN VON BADEN & WORLD OUTGAMES presents:
SUNRISE RAVE
Så få fingrene i din billet og spred ordet.
Keep it RAW!
www.rawcph.com
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
Re: [01/08/09] RAW 2009
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Det er helt klart værd at overveje
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Synes ikke ligefrem at jeg blæst bagover af navnene...
PAUL WOOLFORD er det nærmeste på noget, man ikke kan høre hver weekend (og nej jeg kender INTET til drum'n'bass / dubstep, så den scene kan jeg ikke udtale mig om)...
Bare sådan generelle navne, man kan høre hver weekend i Kbh.
PAUL WOOLFORD er det nærmeste på noget, man ikke kan høre hver weekend (og nej jeg kender INTET til drum'n'bass / dubstep, så den scene kan jeg ikke udtale mig om)...
Bare sådan generelle navne, man kan høre hver weekend i Kbh.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Måske ikke de store overraskelser, der mangler nu også stadig en headliner til houserummet.
Men ellers er det sgu ret solide bookinger.. Matthew Jonson, Joker og Plastician skal nok blive fedt.
Derudover fin tilføjelse med Syg Lyd Arena
Men ellers er det sgu ret solide bookinger.. Matthew Jonson, Joker og Plastician skal nok blive fedt.
Derudover fin tilføjelse med Syg Lyd Arena
-
Mark Knight er tilføjet til line up
Ohoi er goi.
Kom forbi lyspulten på Arena 1 og sig dav. Vil mene lokation er federe end sidste år og problemerne med kø i indgangen er der også taget højde for.
Hvilke tiltag er der da lavet?Bacher skrev:og problemerne med kø i indgangen er der også taget højde for.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Flere indgangskolonner og betaling er adskilt fra visitering, så vidt jeg kan se på tegningerne.
-
så er købt billet til Raw og Stella Polaris Afterparty
Der er da udsolgt til stella afterparty? det skrev mine venner i hvert fald i mandags :S
Har også købt til begge - DEJLIG WEEKEND.
Har også købt til begge - DEJLIG WEEKEND.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
jep der er også udsolgt på billetlugen.dk, men der var en rust medarbejder der var flink at henvise mig til gaffabillet som stadig har et nogle stykker tilbage
Det vil jeg da sige videre
Jeg er ihvertfald at finde derinde, ser frem til det
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Praktiske spørgsmål:
Bliver der taget imod dankort? og hvordan ser det ud mht. garderobe?
Bliver der taget imod dankort? og hvordan ser det ud mht. garderobe?