TINITUS 30. MAJ - Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!
Redaktør: Moderators
TINITUS 30. MAJ - Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!
TINITUS D. 30. MAJ
☆ ASLE BJØRN ☆ - Ibiza - Skt. Petersborg - Miami - London
- Endelig kan Tinitus stolt præsenterer en af de deejays der for alvor har været med til at sætte Danmark på housemusikens verdenskort. Asle Björn fik for alvor succes i 2006 med udgivelserne af Golden Sun og Lucky You. Nummeret Golden Sun strøg direkte ind som nr. 1 på BBC's BuzzChart, og samtidig fløj "Lucky You" helt i top i sydeuropa, hvilket medvirkede til at Alse Björn blev booket til en kæmpekoncert i Sofia, for over 50.000 mennesker. Han har siden leveret flere hit-produktioner og sat sig som en af Danmarks helt store internationale navne.
D. 30. Maj vil Asle Björn levere et imponerende DJ-set der helt sikkert byder på flere af hans hits, samt hans nyeste produktion "Drugged" Der pt. hitter på dancecharten.
☆ JULIAN LEKER & SAMMY JUICE ☆
- Producerduoen Julian Leker & Sammy Juice, har siden 2008 sammen produceret housemusik og blev for alvor kendte med deres bootleg af "Bob Sinclar - I Feel for you", der hærgede diskoteker landet over i 2008. Nu er duoen klar med releasen på deres helt eget nummer Magenta, som vi denne aftenen første gang nogensinde vil kunne høre en pre-release på. Glæd jer!
kl. 24.00 Sammy Juice
kl. 01.30 Asle Björn
kl. 03.00 Julian Leker
kl. 05.00 biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
Pæn påklædning påkrævet.
Du har lige fået løn! Snart har du tinitus!
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Re: TINITUS 30. MAJ - Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!
Må jeg spørge hvor længe dette arrangement forsætter! Mangler lidt events på fyn, så Tinitus er helt sikkert en mulighed. Kan se det er blevet afholdt et par gange eller to efter denne dato
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!
"Pæn pålædning påkræves" haha
nogen af mine buddys kommer forbi odense i forbindelse med en havne festival i starten af september med et piratskib så det skal nok blive hyggeligt.
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Hvad sker der på det skib??LeG0lAsDK skrev:nogen af mine buddys kommer forbi odense i forbindelse med en havne festival i starten af september med et piratskib så det skal nok blive hyggeligt.
Dada fucking Life
Lige musik for mig!
Lige musik for mig!