Tuning Traxx 7
Redaktør: Moderators
Re: Tuning Traxx 7
VA-Tuning_Traxx_7-2009-pLAN9
[hide]http://rapidshare.com/files/264521258/V ... -pLAN9.rar[/hide]
[hide]http://rapidshare.com/files/264521258/V ... -pLAN9.rar[/hide]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg er godt nok enig i hvad nfo'en siger:
"They are back! The most lame danish compilation of all time!"
SÅ enig! Jovist, der er nogle forholdsvis nye tracks derpå.. MEN!
Numre som: The Real Booty Babes - Since U Been Gone.. Cascada - Because The Night.. og ikke mindst Liz Kay - When Love Becomes A Lie (Cascada Remix).. De er da så gamle alle sammen.. Hhv. fra 07, 08 og 07..
Desuden kan jeg ikke se hvordan et nummer som Delerium - Silence (Tiesto's In Search Of Sunrise Remix) passer ind.. Fuldstændig genre-skift bare for et nummer? Jeg vil nok bruge ordet latterligt om det..
Desuden, så er det masteret af røv til.. Og alle de "Tuning Traxx remixes".. De er sq ikke alt for heldige, nogen af dem.. Det har de godt nok heller aldrig været.. Ku sikkert blive ved, hvis jeg ellers gad..
Forstår virkeligt ikke hvorfor visse folk gider at bruge penge på sådan noget lort..
SÅ enig! Jovist, der er nogle forholdsvis nye tracks derpå.. MEN!
Numre som: The Real Booty Babes - Since U Been Gone.. Cascada - Because The Night.. og ikke mindst Liz Kay - When Love Becomes A Lie (Cascada Remix).. De er da så gamle alle sammen.. Hhv. fra 07, 08 og 07..
Desuden kan jeg ikke se hvordan et nummer som Delerium - Silence (Tiesto's In Search Of Sunrise Remix) passer ind.. Fuldstændig genre-skift bare for et nummer? Jeg vil nok bruge ordet latterligt om det..
Desuden, så er det masteret af røv til.. Og alle de "Tuning Traxx remixes".. De er sq ikke alt for heldige, nogen af dem.. Det har de godt nok heller aldrig været.. Ku sikkert blive ved, hvis jeg ellers gad..
Forstår virkeligt ikke hvorfor visse folk gider at bruge penge på sådan noget lort..
Takker for up
Men forsatan hvor er det da elendigt mixet aldrig har jeg da hørt noget så ringe.
Men forsatan hvor er det da elendigt mixet aldrig har jeg da hørt noget så ringe.
Linket virker da fint?Berger!? skrev:Nogen dergider uppe igen?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Geografisk sted: Sønderborg
takker
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Tro mig de to gutter der mixer og laver denne compilation hader den slags musik, men gør det ene og alene for pengene.chreddy1 skrev:Jeg er godt nok enig i hvad nfo'en siger:
Det er jo ikke for sjov deres navne ikke står på cd'en!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!