Req: Bring Det På - Ring til Politiet

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Zunez
Geografisk sted: Det ægte midtjylland

Req: Bring Det På - Ring til Politiet

Indlæg af Zunez »

Søger ovenstående. Da jeg savner den fra sommeren af. q:

http://www.youtube.com/watch?v=tWlOMj-xmbY
Jeg er ik' arrogant | Jeg er bare bedre end alle andre ;D
dj uggerby

Re: Req: Bring Det På - Ring til Politiet

Indlæg af dj uggerby »

osse med her :wink:
dj uggerby

Indlæg af dj uggerby »

Her er den gamle version...... ny version udsendes indenfor de næste par dage

http://www.duf-rejser.dk/sitedream/down ... litiet.mp3
Zunez

Indlæg af Zunez »

Den lyder da lidt ligesom youtube linket? ;)
. men tak.
krislicoque

Indlæg af krislicoque »

Jeg har den originale og James Kayn remixet, men har problemer med Daniusoft converter, så kan ikke få fjernet DRM (de er fra Yousee). Hvis nogle har et link til et andet program til at fjerne DRM, så skal jeg lett ligge dem op.
Zunez

Indlæg af Zunez »

Kunne være nice!!!
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

jatak :D
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

Er der ikke en der vil være så venlig at uppe James Kayn remixet af denne festlige sang? Det ville være kaNON! :) På forhånd, mange tak:)
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

evt også den originale (i den nye udg fx den fra tdc/yousee osv) hvis det også kan lade sig gøre :)
krislicoque

Indlæg af krislicoque »

krislicoque skrev:Jeg har den originale og James Kayn remixet, men har problemer med Daniusoft converter, så kan ikke få fjernet DRM (de er fra Yousee). Hvis nogle har et link til et andet program til at fjerne DRM, så skal jeg lett ligge dem op.
Anyone?

Mit normale converterprogram virker ikke i Windows 7 64bit, så hvis nogle har alternativer?
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

Er virkelig nødt til at skaffe denne i en fart? Anyone please help! :S
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

er igang med at fjerne drm, den kommer lige snart!
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Kode: Vælg alt

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨©©©©©©©©©©©©©©©©¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ÛÛÛÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ÛÛÛ
ÛÛÛ³ _ __  __  _                                                            ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û Û- Û_Û                                                           ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ Bring Det Paa                                       ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... Ring Til Politiet (James Kayn Remix)                ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 25-09-2009                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000                                          ³  !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a                                                 ³  žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB                                                 ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... VBRkbps / 44,1kHz / Joint-Stereo                    ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 02                                                  ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... 09:14 min                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 11,1 MB                                             ³   ÛÛÛ

ÛÛÛ  ³    01.Ring Til Politiet                                            ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    02.Ring Til Politiet (James Kayn Remix)                         ³ !ÛÛÛ

ÛÛÛ  ³                                                      09:14 min     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   09:14 min        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                    11,1 MB         ³ !ÛÛÛ

Kode: Vælg alt

http://rapidshare.com/files/284850975/Bring_Det_Paa-Ring_Til_Politiet__James_Kayn_Remix_-2009-TDC.rar.html
sund

Indlæg af sund »

Ohh no!! Reupload please! :(
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

Jaaah please :-) i en fart ...
Zunez

Indlæg af Zunez »

Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

Er der ikke nok een der vil uppe CDS'en med bl.a. James Kayn rmx? :)
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Nogen som har Ring til Politiet (Abe&ven Remix) ?
heyhey

Indlæg af heyhey »

Kan den komme op igen?
Besvar