DUBSTEP NIGHT PART 3 @ VEGA
Redaktør: Moderators
-
- Geografisk sted: Østerbro
DUBSTEP NIGHT PART 3 @ VEGA
Line-up:
F.U.K.T (Copenhagen) – Live
DIRTYPHONICS (Paris) – Live aka: PHO, PLAYTE, CAPSKOD & PITCH-IN
JOKER (Bristol) – Dj set
NOMAD (London) – Mc´ing
RUSTIE (Glasgow) – Dj set
OHOI CREW (Copenhagen) – Dj set + Mc´s aka: 2000F, KRISTOBAL, TIM DRIVER & DJ JSL
Visuals: SAME SAME
STORE VEGA NATKLUB
////////////////////////////////////
Fredag 16.10.09
Entre 165 i forsalg:
F.U.K.T (Copenhagen) – Live
DIRTYPHONICS (Paris) – Live aka: PHO, PLAYTE, CAPSKOD & PITCH-IN
JOKER (Bristol) – Dj set
NOMAD (London) – Mc´ing
RUSTIE (Glasgow) – Dj set
OHOI CREW (Copenhagen) – Dj set + Mc´s aka: 2000F, KRISTOBAL, TIM DRIVER & DJ JSL
Visuals: SAME SAME
STORE VEGA NATKLUB
////////////////////////////////////
Fredag 16.10.09
Entre 165 i forsalg:
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Re: DUBSTEP NIGHT PART 3 @ VEGA
Kunne godt ske min cykel kørte forbi Vega den dag...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Kæææft, der er skrald på DirtyPhonics!
MC'en er irriterende, men det er nok bare mig.
Dubstep er lort, men det er nok bare mig :/PsyClone skrev:Kæææft, der er skrald på DirtyPhonics!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hmm kan Dirtyphonics så også finde ud af at spille dubstep? For hvis ikke synes jeg da godt nok de er noget malplaceret.
Overvejer kraftigt, men der er allerede smidt 2 gange DubAss arrangementer ind i september (Bunzer0) og oktober (Cotti måske) plus Caspa i november. Der skal jo også være penge til andet musiksjov
Overvejer kraftigt, men der er allerede smidt 2 gange DubAss arrangementer ind i september (Bunzer0) og oktober (Cotti måske) plus Caspa i november. Der skal jo også være penge til andet musiksjov
-
Dubstep night er nok en kende misvisende.
Dirtyphonics og F.U.K.T. spiller d'n'b, så det er generelt bare bass musik der er i fokus.
Dirtyphonics og F.U.K.T. spiller d'n'b, så det er generelt bare bass musik der er i fokus.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Mja. F.U.K.T er da begyndt at migrere mere og mere til dubstep lige så stille . Var de hvert fald sidst jeg hørte dem. Nu er halvdelen af dem jo også Don Skeleton og Ballistics aka Dansk Dubstep Design.
Er der ingen af jer Dubheads som har det dubstep mix af Gasolin som den Sorte Skole spillede på Roskilde?
spillede de andre end byens hotel? for der er da ikke meget dubstep over det trommebeat det er mixet med
CCK^ skrev:spillede de andre end byens hotel? for der er da ikke meget dubstep over det trommebeat det er mixet med
Ved ikke om de spillede mere dub step men synes da det var henne i den ende da jeg stod og høre det med Gasolin.
Goa - kunne du finde på at dukke det op eller ligger det op?
Denne? Det er den eneste kim larsen sang jeg har kunnet finde fra settet, og det er jo ikke just dubstepMaunus skrev:Ved ikke om de spillede mere dub step men synes da det var henne i den ende da jeg stod og høre det med Gasolin.
Jeg savner london, når jeg ser DirtyPhonics videoen.
Hvem vil med over og grime den i nogle uger ?
Hvem vil med over og grime den i nogle uger ?
FrZ skrev:Dubstep er lort, men det er nok bare mig :/PsyClone skrev:Kæææft, der er skrald på DirtyPhonics!
http://www.sendspace.com/file/9u5096 <- dl det her. vildt heavy alt sammen fra cookie monsta
1. Misunderstood
2. Bliss
3. Frontline
4. Optimus Prime
5. Crank
6. Smack ‘Em
7. Breezer
8. Suicide
9. Fallen Angel
10. Cheeky cunt
11. Dirt Deep Drilla
12. You Can Do it!
13. Revenge
14. Stinky Ferret
15. Ca$h
16. Finally
17. Ginger Pubes
18. Grandmomma
19. Tight for a Honky
20. DeadBeat
21. Sycho Bob
22. Face Fuck
23. Massacre
24. Playtime
25. Bladdered
26. Badman a Talk
27. Contract with the Devil
28. Break Slash Dance
29. Break Slash Dance (Dubstep version)
What? Jeg kunne godt finde på at dukke op til Dubstep Night Part 3Maunus skrev:CCK^ skrev:spillede de andre end byens hotel? for der er da ikke meget dubstep over det trommebeat det er mixet med
Ved ikke om de spillede mere dub step men synes da det var henne i den ende da jeg stod og høre det med Gasolin.
Goa - kunne du finde på at dukke det op eller ligger det op?
BØH
Haha undskyld Goa troede det var om det nummer jeg skrev om (;
CCK^ - jeg er rimelig sikker på den slog over i noget voldsomt ligesom Malk nummeret gjorde.. Men hvis det bare var noget som blev spillet bagefter uden noget Gasolin over så har jeg nok bare været for blæst til at huske ordenligt efter (;
CCK^ - jeg er rimelig sikker på den slog over i noget voldsomt ligesom Malk nummeret gjorde.. Men hvis det bare var noget som blev spillet bagefter uden noget Gasolin over så har jeg nok bare været for blæst til at huske ordenligt efter (;
Håber Ballistic og Don Skeleton spiller noget DDD
-
så har jeg også sikret mig plads til fredagens brag