Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Once again its time for another edition of the most exclusive Sensation White Preparty in Denmark @ Rytmehans in Copenhagen.
Yet again we will be presenting some of the very best artists of scandinavian House and Trance, and besides the usual suspects - (Phillip Alpha, Kris O'Neil and Daniel Kandi) - this year we will have the pleasure of introducing three big names to the lineup! - Swedish Sebastian Brandt, Danish Mike Hawkins and Runge!
The doors will open at 1pm CET (13.00) - with the first DJ taking over the decks at roughly 14.30!
We'll be partying all day in advance for the event of the year, and with only a couple of minutes of walking to "Parken Stadium", and guaranteed Free Entrance, we're your best choice!
Much more info will follow soon - so drop by to stay updated!
☆☆☆ Full Lineup☆☆☆
- Sebastian Brandt -
- Daniel Kandi -
- Kris O'Neil -
- Phillip Alpha -
- Mike Hawkins -
- Runge -
Jeg kigger indenfor igen. Det var sgu hyggeligt sidste år. Selvom det udelukkende var trance så følte jeg mig ikke malplaceret til sensation... men jeg var også pænt fuld..
Det sagde jeg nu heller ikke, du gjorde.
Jeg finder bare ikke alternativet interessant, og slet ikke i forhold til det oprindelige. Men det er vel det eneste alternativ, der er.
Der er givetvis masser af pre parties og det her har sågar valgt at følge den stil som Sensation holdes i og ikke bare anvende sensation som mulighed for selv at få lov til at spille en plade eller to.
DjMail skrev:Der er givetvis masser af pre parties og det her har sågar valgt at følge den stil som Sensation holdes i og ikke bare anvende sensation som mulighed for selv at få lov til at spille en plade eller to.
Og så ligger det jo ganske tæt på parken.
Alle ved at afterparties er sjovere...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!