[03/10/09] Club DubAss (P4, Aalborg) // Cotti + Aphone
Redaktør: Moderators
[03/10/09] Club DubAss (P4, Aalborg) // Cotti + Aphone
Sted: Platform4, Aalborg
Pris: 60,- kr.
Dubass Crew kan stolt præsentere Cotti og Aphone.
Cotti(UK/Soul Jaxx, Argon, Bassface)
Kan det virkelig passe at en af Englands største producere/djs kommer til Aalborg? JA DET KAN SÅ!!!
I Don't Give A Dub, Sensi Dub (Feat. Cluekid) og Calm Down, er bare nogen af de skiver der er kommet ud fra londonknægten Cotti. Det er PARTY DUBSTEP af bedste skuffe, så hvis du vil ha en fest, så er Platform 4 the place to be d. 3 oktober! Dette må ikke misses!! Tjek ham her: http://www.youtube.com/watch?v=LY0j10HUQ_o
http://www.myspace.com/cot4n
Aphone(Belgien/Je M'en Fish)
Produceren Aphone er ude med en ny EP på Je M'en Fish-labelet, EP'en inholder bla også et nummer fra BunZer0, som tidligere har gæstet DubAss. Han spiller et tungt mix med udgangspunkt i belgiske produktioner.
Som altid vil DubAss Crew Spille både før og efter aftenens hovednavne.
Husk jeres sparegris! Der er ikke dankortmaskine på platform4:-)
Pris: 60,- kr.
Dubass Crew kan stolt præsentere Cotti og Aphone.
Cotti(UK/Soul Jaxx, Argon, Bassface)
Kan det virkelig passe at en af Englands største producere/djs kommer til Aalborg? JA DET KAN SÅ!!!
I Don't Give A Dub, Sensi Dub (Feat. Cluekid) og Calm Down, er bare nogen af de skiver der er kommet ud fra londonknægten Cotti. Det er PARTY DUBSTEP af bedste skuffe, så hvis du vil ha en fest, så er Platform 4 the place to be d. 3 oktober! Dette må ikke misses!! Tjek ham her: http://www.youtube.com/watch?v=LY0j10HUQ_o
http://www.myspace.com/cot4n
Aphone(Belgien/Je M'en Fish)
Produceren Aphone er ude med en ny EP på Je M'en Fish-labelet, EP'en inholder bla også et nummer fra BunZer0, som tidligere har gæstet DubAss. Han spiller et tungt mix med udgangspunkt i belgiske produktioner.
Som altid vil DubAss Crew Spille både før og efter aftenens hovednavne.
Husk jeres sparegris! Der er ikke dankortmaskine på platform4:-)
Re: [03/10/09] Club DubAss (P4, Aalborg) // Cotti + Aphone
Er der slet ikke andre end pono der kan lokkes ned til en god gang dubstep for sidste gang i denne sæson?
Hvornår FUCK får de taget sig sammen til Dankort terminaler altså.....
Det er ikke et så stort problem, som man skulle tro, men det er da et lille irritationsmoment. Problemet er så vidt jeg ved hele humlen med at det er en forening og der er nogle andre regler som skal være overholdt. Der har været andre ting, der har været vigtigere at få på plads; rooftop, toiletter indenfor o.l.
Nu stod jeg i bar under Blip Festival, og selvom der var proppet, så var det ikke et problem. Men kunne da godt forestille mig, der var et par skuffede sjæle ved Dirty Disco, da der nok var en del der ikke kommer der normalt.
Nu stod jeg i bar under Blip Festival, og selvom der var proppet, så var det ikke et problem. Men kunne da godt forestille mig, der var et par skuffede sjæle ved Dirty Disco, da der nok var en del der ikke kommer der normalt.
Jeg er klar over at der har været andre store opgaver at få plads.
Men der er intet til hindre for at en forening kan oprette en PBS kontrakt og købe en Dankort terminal - og det er noget der tager få timer at få plads.
Sidst jeg var på platform4 måtte jeg gå igen efter 10 min da jeg aldrig har kontanter på mig, og jeg ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig at man som arrangør ville lave en hel festival uden at have adgang til hæve terminaler.
Men når det er sagt, så håber jeg at det bliver en god afslutning på jeres sæson.
Men der er intet til hindre for at en forening kan oprette en PBS kontrakt og købe en Dankort terminal - og det er noget der tager få timer at få plads.
Sidst jeg var på platform4 måtte jeg gå igen efter 10 min da jeg aldrig har kontanter på mig, og jeg ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig at man som arrangør ville lave en hel festival uden at have adgang til hæve terminaler.
Men når det er sagt, så håber jeg at det bliver en god afslutning på jeres sæson.
Nej der er intet problem for at man kan det så længe man kan overholde de specielle krav de stiller til forening, der siger at man skal kunne fremvise foreningens vedtægter samt sidste års regnskab Det er jo lidt andre spilleregler end bare at skulle have en stillet til rådighed til en event
p4 har lejet et function one anlæg. Samme anlæg som Berghain
bliver "svedigt"
bliver "svedigt"
Det er jeg skam klar over CCK - men jeg mener stadig ikke at nogen undskyldning er stor nok for ikke at have så essentiel del, som en hæve terminal er.
Det er smukt at de har fået Funktion One ind, det er efter min mening klart det bedste PA mærke man kan få fat i.
Ved I om de har det fra Østers ? Mener han er den eneste som ligger inde med Funktion One til udlejning ud over os.
Og vi har langt fra nok til at fylde hele P4 med bas
Det er smukt at de har fået Funktion One ind, det er efter min mening klart det bedste PA mærke man kan få fat i.
Ved I om de har det fra Østers ? Mener han er den eneste som ligger inde med Funktion One til udlejning ud over os.
Og vi har langt fra nok til at fylde hele P4 med bas
Nej men jeg glæder mig max. Tager hvert fald ørepropper med just in case
Hvis du får brug for dem, så er det fordi anlægget er sat forkert op.
Funktion One spiller så uendeligt rent at med mindre det overstyres fra pulten eller lydmanden, så kan du spille "næsten" så højt du vil uden at der kommer skade.
Hvis jeg er færdig med at hoste mine lunger op, så kigger jeg nok også ned forbi.
Kommer jo alligevel til at skulle høre på jeres dubstep anyway, da jeg bor så skide tæt på.
Funktion One spiller så uendeligt rent at med mindre det overstyres fra pulten eller lydmanden, så kan du spille "næsten" så højt du vil uden at der kommer skade.
Hvis jeg er færdig med at hoste mine lunger op, så kigger jeg nok også ned forbi.
Kommer jo alligevel til at skulle høre på jeres dubstep anyway, da jeg bor så skide tæt på.
Som sagt. Just in case. Dubstep er deeeejligt
Det kan jeg kun give dig ret i.
Har lige fået overtalt en kammerat til at tage med, så jeg kigger ned med mine kontanter
Har lige fået overtalt en kammerat til at tage med, så jeg kigger ned med mine kontanter
Jeg ender også dernede
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"gyldne damer - snaps og citroner"
Selvom Cotti ikke lige spillede den stil af DubStep som jeg normalt rykker på, så var det en ganske hyggelig aften.
Håber du kom godt hjem Pono - det er fandme Rock n roll at tage den tur
Men hey cck kan du ikke tjekke hvem der stod for udlejning af det funktion one ?
Skal muligvis supplerer vores anlæg op til et senere event, og kender kun til en anden udlejnings virksomhed som har funktione one.
Kunne være dejligt med et evt. alternativ
Håber du kom godt hjem Pono - det er fandme Rock n roll at tage den tur
Men hey cck kan du ikke tjekke hvem der stod for udlejning af det funktion one ?
Skal muligvis supplerer vores anlæg op til et senere event, og kender kun til en anden udlejnings virksomhed som har funktione one.
Kunne være dejligt med et evt. alternativ
En udmærket aften. Havde håbet på at den fik endnu mere gas end normalt når nu det var afslutning på sæsonen. IMO så manglede der lidt bund. Vil gerne kunne mærke bassen i brystkassen når nu det er dubstep, og at der slet ikke var nogen lysopsætning denne gang var jeg heller ikke så hooked på, men screw it. Fik en god brandert og endnu en god aften
pono: var det dig der var taget fra horsens?
Mail: svjv så var det folkene fra raggapak der leverede og vidst også stod for lyden
pono: var det dig der var taget fra horsens?
Mail: svjv så var det folkene fra raggapak der leverede og vidst også stod for lyden
Okay cool.
Giver dig ret i at der manglede bund, hvilket ikke giver mening når der både var alm. bundkasser og infra kasser.
Må være lydmandens opsætning af systemmet.
Men det var nu dejligt at være tilbage på P4, fantastiske lokaler.
Giver dig ret i at der manglede bund, hvilket ikke giver mening når der både var alm. bundkasser og infra kasser.
Må være lydmandens opsætning af systemmet.
Men det var nu dejligt at være tilbage på P4, fantastiske lokaler.
Undskyld mig, men Funktion One er sgu snart ved at være lidt rigeligt hypet... Ja det spiller højt og rent, men det gør de andre profsystemer samme klasse også.
Som jeg snakkede med Søren om Bacher (da jeg afbrød jeres middagsmad) så er der nogle få systemer som ligger ret lige. Hvor det er 95% lydkvalitet og 5% religion - der afgør hvad folk køber.
Dog vil jeg sige at jeg aldrig har oplevet et lydsystem slå Funktion One, hverken de store PA setup på f.eks Space Ibiza, eller de mindre aktive løsninger ala det setup vi selv bruger til mindre fester. Personlig er jeg også større fan af et system ala funktion end af et traditionelt line array system. Men der er selvfølgelig fordele og ulemper ved line array præcis som med et setup ala funktion one.
Dog vil jeg sige at jeg aldrig har oplevet et lydsystem slå Funktion One, hverken de store PA setup på f.eks Space Ibiza, eller de mindre aktive løsninger ala det setup vi selv bruger til mindre fester. Personlig er jeg også større fan af et system ala funktion end af et traditionelt line array system. Men der er selvfølgelig fordele og ulemper ved line array præcis som med et setup ala funktion one.