Kato - My House (Kato's blade edit)
Redaktør: Moderators
Kato - My House (Kato's blade edit)
http://www.youtube.com/watch?v=tBHA9QeO ... re=related
Nogen der ved om dette fede nummer fra Kato er et af dem der udkommer til januar/februar?
Syns det er et mega fedt nummer.. glæder mig virkelig meget til at få det i hænderne ville være fedt hvis nogen vidste et sted hvor man kan hører lidt mere
Andre der har bidt mærke i dette eller andre af hans endnu ikke udgivede numre?
Nogen der ved om dette fede nummer fra Kato er et af dem der udkommer til januar/februar?
Syns det er et mega fedt nummer.. glæder mig virkelig meget til at få det i hænderne ville være fedt hvis nogen vidste et sted hvor man kan hører lidt mere
Andre der har bidt mærke i dette eller andre af hans endnu ikke udgivede numre?
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Re: Kato - My House (Kato's blade edit)
Suk!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Din post stråler jo af glæde!Fairground skrev:Suk!
Det ka da ikke være særlig svært at lave selv..
Det lyder mest af alt bare som et lille mashup af:
Ali Payami vs Aquagen & Warp Brothers - Blade
og så Kato's egen My House (Acapella).. Acapellaen er endda udgivet, så det burde være rimlig simpelt og let at gå til..
Det lyder mest af alt bare som et lille mashup af:
Ali Payami vs Aquagen & Warp Brothers - Blade
og så Kato's egen My House (Acapella).. Acapellaen er endda udgivet, så det burde være rimlig simpelt og let at gå til..
Ja har os tænkt på det... Sagen er bare den at jeg er rimelig ny på det her punkt men det burde ikke være så svært nej (:
prøver at gå i krig med det!
prøver at gå i krig med det!
Tvivler på at den udkommer, når det er et mashup.
Det der udkommer er vel Kato´s album - altså egne numre.
Det der udkommer er vel Kato´s album - altså egne numre.
Ej hvor trist da
I såfald ville det da koste ham penge, med de hjernedøde sample regler der er rundt omkring i verden.
Hvis der ikke stod Kato, så havde jeg gættet på Breum eller Rune RK med så dårlige cue/loops som der er i den video. Jebus
Hvis du ikke har fundet noget vil jeg gerne prøve lave det til dig når jeg modtager mit Logic Express her en af dagene.. så kan jeg da prøve komme i gang med programmet (:
Tror det er umuligt at opstøve det... Men hvis du vil lave noget ligene vil jeg da være taknemmelig
Det er da bare noget han laver live?
Musik er en højere åbenbaring
end al klogskab og filosofi
end al klogskab og filosofi