Chart Attack Yearmix 2009

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Chart Attack Yearmix 2009

Indlæg af T-Mazz »

Hey CA'er.

Jeg tænkte på om der var noget igang med et Yearmix til 2009 ? Syntes ikke rigtig at jeg har læst noget om det ?
Det måske lidt sent....hvis der ikke er startet på noget ?

Hvis det var ville jeg gerne gøre en indsats for at få noget igang, hvad er folks holdninger ?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Re: Chart Attack Yearmix 2009

Indlæg af Maunus »

lyder godt - men er der ikke en tråd? synes at ha set noget et sted.
T-Mazz

Indlæg af T-Mazz »

Er der?
Syntes ikke at jeg kan finde den nemlig.. ( Og ja ja har også brugt søgemaskinen, google ect... til dem der vil skrive det ) ;)
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Vi har en, jo, men den er postet i vores lukkede forum for TotM teamet =)

Og der skete heller ikke rigtig så meget i den tråd.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Som det ser ud nu, bliver det ikke rigtigt til noget nej :(
Brugeravatar
Lange
Geografisk sted: Behind the screen

Indlæg af Lange »

Bare i har gang i noget, så er jeg glad ;D
____/\__\o/__ ARH ! A SHARK!
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Det er brand ærgeligt.. Men det blir heler ikke rigtig det samme.. MMRadio er der heler ikke længe til at spille mixet.. :(
Celebrate Your Life With House
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Jeg må være enig med cyrus.. Det er møg ærgeligt, hvis der ikke bliver noget Yearmix i år.. Og så alligevel, så hvis der endeligt når at blive noget, hvor skal det så blive spillet? For det er altså bare federe at høre et yearmix på en eller anden radio (fx. en netradio), når man ved at andre hører det.. Sådan har jeg det i hvert fald..
Jeg ser det lidt som en pisse go/fed tradition, som er gået i vasken (jeg nåede aldrig selv at være med :().. Årsagen kender jeg ikke, om det er fordi folk ikke gider/har overskud til det eller om det er noget helt andet, men det er også ligegyldigt hvad årsagen er..

Anyways, hvis nogen er frisk på noget, så har jeg lavet en lille stump til et yearmix, da det var meningen at jeg (ligesom sidste år) ville lave mit eget.. I år ville jeg dog gøre noget mere ud af det, og gå gennem flere genrer, istedet for kun en.. Jeg kan bare slet ikke lige overskue hvordan jeg skal mixe mellem genrene.. Så hvis det er, så har jeg en lidt housy-del liggende.. :)
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Som en trøst, kommer Dj J@rke med et videomix,Jeg er ret sikker på slimjay igen i år også leverer et mix og Jeg selv er ved at lægge sidste hånd på Musicmatters Yearmix 09', og vi er i fuld sving med Videodelen. desuden er der jo også TMF og evt. JimTV.

Enig i at det er en tradition, men jeg tror at mange ikke er klar over hvor besværligt det har været de sidste par år, fordi folk sprang fra eller lige pludselig ikke var til at få fat i, og at deadlines ikke blev overholdt. jeg er sikker på det har skræmt en del af det gamle crew.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Kunne mange ikke samle alleres jeres projekter i et? (:
T-Mazz

Indlæg af T-Mazz »

Hvis det blev til noget så kunne specific vel være en mulighed? Skulle de ikke ville spille det, så er der en anden løsning som jeg kunne sørge for.... (det kan jeg komme ind på til sin tid)
Selvom at nogle mener det ikke er det samme og tradition bliver brudt, så vil jeg gerne evt. sammen med David hvis han er klar ;) stå for udgaven 2009..
Det kræver selvfølgelig at der er nogle der vil mixe og have sine ting klar til aftalt deadline, så skal jeg nok sætte det hele sammen til sidst...
Idet at jeg pt (som mange andre) oplever enten bliver fyret eller får mindre timer på jobbet.. i mit tilfælde har jeg ikke særlig mange timer på jobbet før efter nytår, så jeg kunne godt bruge en del tid på dette ...

Så hvis der sidder folk der gerne vil lave mix.. så bare skriv.. så kan vi jo se om interessen stadig er der...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tror ikke du skal regne med Specific. I hvert fald ikke som CA Yearmix. Så bliver det nok DJ Una - Yearmix 2009 (Robin Hood Edition). :drinking:

Fuck om traditionen bliver brudt. Det hedder fornyelse og det er som regel en god ting - hvis ikke det er de aktive brugere, der skal stå for et CA Yearmix, så burde det nok ikke hedde CA Yearmix. Det er vel også de aktive brugere, der ønsker at lytte til et sådan projekt. På samme måde som Tunes of the Month. Der er det heller ikke de "gode" gamle, der står bag, men projektet kører da bedre end nogensinde før.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Lyder rigtig nice "T-Mazz" så må vi håbe folk springer til.
Men hvis det har forholdt sig som "kloojve" siger, så tror jeg ikke chancen er for stor.
Havde jeg selv været rigtig hård til at mixe, var jeg gerne sprunget til.
Men håber da at andre med skills vil træde til

Men tror nu ikke hvis der blir et mix at det skal spilles på "specific"
For det første er største delen på CA vel ikke kæmpe fan af DJ UNA og alt han står for. og for det andet, er det ikke fedt at
sidde og vente på at høre mixet, og når det kommer blir det præsenteret som Dj Una's - Year mix 2009
Celebrate Your Life With House
T-Mazz

Indlæg af T-Mazz »

Nej i har nok ret i det med specific, havde lige glemt det med Dj una. Men det bringer mig så til min anden mulighed som jeg vil komme ind på senere hvis det kommer igang.

Men jeg syntes at de folk som gider og vil mixe en part skal skrive i denne tråd, eller en PM til mig eller hvis en af adminitratorne vil lave en officiel CA Yearmix 2009 tråd hvor man kan tilmelde sig.. Også lad os se starten af næste uge hvor stor interessen er.. Er der nok som vil være med på idéen så er jeg frisk.
NeBa86
Geografisk sted: Amazonas Jungle

Indlæg af NeBa86 »

Nu er Specific ikke den eneste mulighed der findes her i verden.
Sidste år lavede Skoge (Partyzone) et nytårsshow på 25 timer med non-stop mix's fra bl.a. Slim Jay, SAMO, Svenstrup & Vendelboe, Eurohawk, Thimgaard osv.
Det blev spillet på FM-båndet på stort set hele sjælland og der var mulighed for at lytte via. stream.
Mon ik' han laver det samme i år. :-)
Det tror jeg.
If you snooze, you loose...
T-Mazz

Indlæg af T-Mazz »

Cool.. Det er noget man undersøger så.. notere jeg lige ;)
Brugeravatar
Lange

Indlæg af Lange »

Dj skoge er sikkert helt frisk på at spille.
Han er også gået sammen med cosmo om partyzone.nu
T-Mazz

Indlæg af T-Mazz »

Cool.. men hvis der er lidt interesse så kan folk bare melde sig på indtil mandag..
Brugeravatar
Lange

Indlæg af Lange »

Jeg kan lige prikke til Hr Skogelund næste gang jeg ser ham på. Så skal jeg nok hører om det er i hans interesse.
- derudover skal jeg nok ligge mirror til hvis der bliver lavet noget :)!
Brugeravatar
Lange

Indlæg af Lange »

Dj skoge laver nytårsshow i år, og han ER villig til at spille den på diverse radioer ;)

- så det er bare om at komme igang :)!
Besvar