[13/5-2010] Deadmau5 @ Vega
Redaktør: Moderators
[13/5-2010] Deadmau5 @ Vega
For fire år siden var Deadmau5 et ukendt navn, men op af undergrunden skød numre som ’Faxing Berlin’, ’Ghosts n’ Stuff’ og ’I Remember’. Den canadiske dj og producer, med det borgerlige navn Joel Zimmerman, har tryllet musik ud af maskiner i alle tænkelige afskygninger siden han var ganske ung og det ser ikke ud til at stoppe foreløbigt
Deadmau5 er en frontløber og det interessante ved ham er, at han, modsat traditionelle dj’s, ikke blot spiller cd’er, men skaber sine egne produkter ved at sample lyde og riffs. Det har resulteret i priser som årets Electro House DJ i 2008 og 2009, samt årets bedste Progressiv House DJ og bedste Electro House single med succesproduktionen ”Not Exactly”.
Sidste år kunne et pakket Cosmopol opleve Deadmau5 på årets Roskilde Festival, hvor han optrådte i sit sædvanlige karakteristiske musekostume. Koncerten fik 5 stjerner af Gaffas anmelder, der kaldte koncerten for en af de helt store.
Genremæssigt bevæger Deadmau5 sig inden for fusions-genren Electro House, der indeholder elementer fra House, Trance og Techno. blah blah
Glæder mig til at se hvor dygtig han er live. Fik desværre ikke set ham på Roskilde sidste år.
http://vega.dk/arrangementer/deadmau5-404.html
Deadmau5 er en frontløber og det interessante ved ham er, at han, modsat traditionelle dj’s, ikke blot spiller cd’er, men skaber sine egne produkter ved at sample lyde og riffs. Det har resulteret i priser som årets Electro House DJ i 2008 og 2009, samt årets bedste Progressiv House DJ og bedste Electro House single med succesproduktionen ”Not Exactly”.
Sidste år kunne et pakket Cosmopol opleve Deadmau5 på årets Roskilde Festival, hvor han optrådte i sit sædvanlige karakteristiske musekostume. Koncerten fik 5 stjerner af Gaffas anmelder, der kaldte koncerten for en af de helt store.
Genremæssigt bevæger Deadmau5 sig inden for fusions-genren Electro House, der indeholder elementer fra House, Trance og Techno. blah blah
Glæder mig til at se hvor dygtig han er live. Fik desværre ikke set ham på Roskilde sidste år.
http://vega.dk/arrangementer/deadmau5-404.html
Re: [13/5-2010] Deadmau5 @ Vega
Jeg så ham på Roskilde. Klart et show, der er værd at se!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Det er da en koncert, hvor jeg nok er at finde
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Billetten er i hus her
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hans show på Roskilde var vildt!
Overvejer det kraftigt.....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Ja, den intro er for vild! FMLFairground skrev:Hans show på Roskilde var vildt!
Hvis der er en som har en ekstra billet, står jeg og mangler en enkelt en. Kost pris.
Nogen der ved, hvornår den blev udsolgt?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Omkring 10 april mener jeg, uden at være sikker
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Andet er der vist ikke og sige til det
Sig-Mund skrev:
Andet er der vist ikke og sige til det
Spot on! Det eneste punkt jeg vil kritisere er, at han ikke blev noget længere
Sygt sæt - sindsygt meget energi.. Hans musehoved er jo FOR sygt ;D
FrZ skrev:Sygt sæt - sindsygt meget energi.. Hans musehoved er jo FOR sygt ;D
Synes også at det musehoved var helt gennemført.
http://www.facebook.com/home.php?#!/pho ... 2588166805
Billeder derfra. Bemærk billede nr 22
Det var for lækkert et show Er der nogen som ligger inde med tracklisten? Også fra Moguai, for han gav den satme også gas synes jeg! Lige min smag
Måske ved nogen af jer hvem ham i den grå t-shirt var. Han spillede skiftevis med ham i den sorte med noget gult print. Ham i den grå startede med en crazy sang, men ved ikke hvad den hedder. Det var den første sang han spillede overhoved
Var forresten også lige henne og hilse på musen efter showet (ude ved bussen)... Lidt spontant - ville egentligt bare vide, hvor efterfesten blev afholdt (ikke den på Rust). Men kom fra det da jeg stod og gav ham hånden... Starstruck - lol.
Oh har fundet ud af hvilken sang det var han spillede. Den hedder "Pleasurekraft - Tarantula" fandt den på beatport top100. Alt for svedig
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Ser jo møgfedt ud. Ville sgu gerne ha været inde og se ham, men da mit koncert budget for i år allerede var overskredet med adskellige tusinde kr. måtte jeg desværre undvære!Sig-Mund skrev:FrZ skrev:Sygt sæt - sindsygt meget energi.. Hans musehoved er jo FOR sygt ;D
Synes også at det musehoved var helt gennemført.
http://www.facebook.com/home.php?#!/pho ... 2588166805
Billeder derfra. Bemærk billede nr 22
Nogle som kan fortælle om settet mindede om det han lavede på Roskilde?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!