Det er normalt ikke noget jeg ser, men zappede lige forbi og blev lidt interesseret da det handlede om vores alle sammens Robyn.
Jeg syns godt nok det er nogle sølle smagsdommere vi har med at gøre. Især Kristen (Som forresten er musiker) er da til at brække sig over at høre på, at han ikke aner hvad han snakker om kommer da også til udtryk i de første 30 sekunder af klippet som jeg har fundet til jer.
I skal ikke stoppe klippet fordi at der kommer noget nyt fra 30 sek og frem til ca 2 min. der er lige 1½ minuts introduktion til hvad de sender under hele udsendelsen. men lige efter altså fra 2 min starter "smagsdommernes" vurderinger af Robyns nye album Bodytalk og slutter ved 5.30.
http://www.dr.dk/dr2/smagsdommerne?play ... D%3D828788
Smagsdommerne på dr2 om Robyn i går
Redaktør: Moderators
Smagsdommerne på dr2 om Robyn i går
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Re: Smagsdommerne på dr2 om Robyn i går
Plejede faktisk at se det en del før i tiden, men efterhånden er der blandt "dommerne" gået sport i at kunne disse alt andet end de selv står for.Iwers skrev:Det er normalt ikke noget jeg ser, men zappede lige forbi og blev lidt interesseret da det handlede om vores alle sammens Robyn.
Jeg syns godt nok det er nogle sølle smagsdommere vi har med at gøre. Især Kristen (Som forresten er musiker) er da til at brække sig over at høre på, at han ikke aner hvad han snakker om kommer da også til udtryk i de første 30 sekunder af klippet som jeg har fundet til jer.
I skal ikke stoppe klippet fordi at der kommer noget nyt fra 30 sek og frem til ca 2 min. der er lige 1½ minuts introduktion til hvad de sender under hele udsendelsen. men lige efter altså fra 2 min starter "smagsdommernes" vurderinger af Robyns nye album Bodytalk og slutter ved 5.30.
http://www.dr.dk/dr2/smagsdommerne?play ... D%3D828788
Denne gang kan jeg slet ikke tage nogen af dem seriøst. Kresten Osgood er helt klart den mest uintellingente at høre på. Det er nemt at høre at alle samme har sat sig for allerede før de har hørt pladen "Det her er populært altså skal jeg ikke kunne lide det da jeg er en niche kunster/skribent/forfatter"
Men her er så lidt om hvad den kære Kresten så kan lide. Virkelig classy!
Jeg kan bare tænke tilbage til en lørdag på Roskilde hvor Robyn fik hele Arena til at gå amok.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Re: Smagsdommerne på dr2 om Robyn i går
Er smagsdommerne andet end snobberi og gøglerklovne der mundhugges om at lyde klogest?
De kan sige hvad de vil. Robyn er sig selv og det giver bonus. Helt igennem fede albums
De kan sige hvad de vil. Robyn er sig selv og det giver bonus. Helt igennem fede albums