JSoendergaard is going chartattack :)
Redaktør: Moderators
-
JSoendergaard is going chartattack :)
Hej herinde Ville lige starte med at dele et mix nu når jeg lige er kommet herind på Chartattack Er ny i faget så jeg håber på at høre nogle erfarne combis herinde
http://soundcloud.com/jsoendergaard/4-b ... endergaard
http://soundcloud.com/jsoendergaard/4-b ... endergaard
Re: JSoendergaard is going chartattack :)
1. Har du en trackliste? Det vil kunne bekræfte nogle af de tanker jeg har
2. Første nummer starter lidt pludseligt/akavet og kører meget længe.
3. Overgangene er kommenteret på soundcloud. Jeg gætter på, at du har brugt nogle færdiglavede bootlegs baseret på de overgange du leverer, hvor der praktisk talt er nul beatmatching og bootlegs, hvor acapellaen følger takten fint i lang tid af gangen. Det vil selvfølgelig nemt blive besvaret med en trackliste
2. Første nummer starter lidt pludseligt/akavet og kører meget længe.
3. Overgangene er kommenteret på soundcloud. Jeg gætter på, at du har brugt nogle færdiglavede bootlegs baseret på de overgange du leverer, hvor der praktisk talt er nul beatmatching og bootlegs, hvor acapellaen følger takten fint i lang tid af gangen. Det vil selvfølgelig nemt blive besvaret med en trackliste
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
Først og fremmest tak for de mange søde ord. Nu ved jeg ihvert fald at hvad du har at bruge din tid på:) Og nej jeg orker ikk lige at lægge en tracklist op;) Hvis det lige er en speciel sang du tænker på så spørg. God dag:)
Han vil gerne have en trackliste da det unægteligt gør det nemmere for os at se hvad har du selv skabt og hvad er fabrikeret af andre jeg har ikke lige lyttet det igennem. men velkommen til
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Det ville være dejligt, hvis du kunne lægge en liste op. Som Iwers skriver, så gør det arbejdet lidt nemmere, hvis man skal give dig noget feedback. Jeg kender jo ikke alle numre og remixes, så det er svært at adskille dem af og til.jsoendergaard skrev:Først og fremmest tak for de mange søde ord. Nu ved jeg ihvert fald at hvad du har at bruge din tid på:) Og nej jeg orker ikk lige at lægge en tracklist op;) Hvis det lige er en speciel sang du tænker på så spørg. God dag:)
-
Det iorden jeg skal nok lige smide en op Men altså jeg har kun smidt sangene oveni hinanden, så altså ingen af de remix eller bootlegs som er brugt er lavet selv. Måske har jeg smidt ind acapella ind her og der men ikk noget vildt
-
hmm, 7:16 - 8:36 lidt synd det er taget fra Tuborg Julebryg Remix (Rasmus Skøtt).
Der kan du se Hr. Søndergaard.
-
Hey alle.. Håber i lige vil prøve at lytte til mit nye mix:) Denne gang har jeg smidt en tracklist med også http://soundcloud.com/jsoendergaard/7-b ... endergaard
Dine mix virker bekendte. Har du uppet dem på andre fora ?.
Zivago
Zivago
-
Nej har jeg ikke?? Men prøv at send link til noget der minder om det for jeg er ikke blevet inspireret og har lavet det hele fra bunden i Mixmeister.
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jeg kender flere af disse bootlegs - du har vel bare sat færdiglavede bootlegs sammen?
Det har jeg ingen respekt for
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
Haha jaaa det er da klart når de lyder federe end originalerne.. Jeg vil heller ikke have credit for at have lavet sangene Laver bare det samme som stonemeisterens chartmixes.. Tror du har misforstået
-
Deejay_Wonder skrev:Jeg kender flere af disse bootlegs - du har vel bare sat færdiglavede bootlegs sammen?
helt enig.
-
Tror i har forbigået mit koncept drenge Hver sin smag som man siger
-
Hvad er dit koncept?jsoendergaard skrev:Tror i har forbigået mit koncept drenge Hver sin smag som man siger
-
Ud over at det som jeg ligger herind kan jeg spille live vil jeg også bare levere et langt mix af sange som man bare lige kan smide i ørene Husk nu at der er lagt en tracklist med så dem der har kommenteret at nogle af bootlegs' virker bekendt kunne jo have noget at gøre med at de har hørt dem før