Basto! Ft. Rupert Romaro - This Is The Gregory's Theme
Redaktør: Moderators
Basto! Ft. Rupert Romaro - This Is The Gregory's Theme
Tænkte at jeg ville smide noget vokal på dette lækre track inden det blev populært
Kom venligst med noget konstruktivt feed back Vil gerne gøre dette bootleg bedre hvis det er muligt jeg har selv lyttet mig døv på det nu
Basto! Ft. Rupert Romaro - This Is The Gregory's Theme (Iwers Bootleg)
Tracks used:
Rupert Romaro - This Is The Night (a'capella)
Basto! - Gregory's Theme (Extended Mix)
Jeg ved godt det minder meget om alt det her:
Tim Berg - Bromance
Tim Berg - Bromance (Remember This Bootleg)
Tim Berg - Seek Bromance
Kom venligst med noget konstruktivt feed back Vil gerne gøre dette bootleg bedre hvis det er muligt jeg har selv lyttet mig døv på det nu
Basto! Ft. Rupert Romaro - This Is The Gregory's Theme (Iwers Bootleg)
Tracks used:
Rupert Romaro - This Is The Night (a'capella)
Basto! - Gregory's Theme (Extended Mix)
Jeg ved godt det minder meget om alt det her:
Tim Berg - Bromance
Tim Berg - Bromance (Remember This Bootleg)
Tim Berg - Seek Bromance
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Basto! Ft. Rupert Romaro - This Is The Gregory's Theme
Vokalen passer ikke ret godt på tracket. Nogen gange passer den fint nok, men for det meste passer det ikke ret godt sammen.
Tonemæssigt går vokalen en vej, mens tracket går en anden vej - det er ikke nødvendigvis dårligt, men i dette tilfælde går de alt for meget i hver sin vej og skaber derfor grundlag for offkey.
Tonemæssigt går vokalen en vej, mens tracket går en anden vej - det er ikke nødvendigvis dårligt, men i dette tilfælde går de alt for meget i hver sin vej og skaber derfor grundlag for offkey.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Kan godt høre det nu når du siger det. Nogle gange lidt for meget faktisk
Hvor er det du synes det passer sammen? Kan godt høre at det kører lidt fra hinanden nogle gange
Tak for dit svar!
Hvor er det du synes det passer sammen? Kan godt høre at det kører lidt fra hinanden nogle gange
Tak for dit svar!
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Det er lidt svært at svare dig på. Det er specielt det sidste af hvert vers, som ikke harmonerer så godt sammen med resten. Du kunne prøve at lege lidt mere med vokalen - skær den mere i stykker, smide forskellige effekter på den, mv. for at få den til at passe. Det vil dermed give et dybere bootleg forstået på den måde, at du ikke blot har taget en instrumentalversion og pålagt en acapella, men at du har arbejdet lidt mere med det samlede resultat.
Du kunne evt. også rette til i instrumentalversionen, hvormed det bliver lidt mere "dit" remix/bootleg. Idéen er skam ikke helt ved siden af, men der skal arbejdes noget mere på det
Du kunne evt. også rette til i instrumentalversionen, hvormed det bliver lidt mere "dit" remix/bootleg. Idéen er skam ikke helt ved siden af, men der skal arbejdes noget mere på det
Tjen penge på din hjemmeside via
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Super Er lidt ny til at lave bootlegs så lækkert lige at få noget at arbejde med Tusind tak!
Har ændret en smule, klippet acapellaen lidt til, og tilpasset lydniveauet lidt mere præcist så det passer bedre sammen ved ikke om det har hjulpet bare lidt?
Kan se at der er nogle der har downloadet det sidste gang i må gerne lige skrive en kommentar hvis i kan li' det, det betyder noget!
Kan se at der er nogle der har downloadet det sidste gang i må gerne lige skrive en kommentar hvis i kan li' det, det betyder noget!
-
- Geografisk sted: Næstved, Denmark
- Kontakt:
Jeg tror jeg ville vælge at sætte vokal på ved 1:05 i stedet for 1:36, og lave noget loop med acapellaen ved 1:28, og stille og roligt skrue helt ned for bassen på vokalen så det smelter sammen.
Kun et forslag
Kan godt li selve idéen i bootlegget.
Kun et forslag
Kan godt li selve idéen i bootlegget.
ay tak
har mixet mine spor fra acapellan og 'instrumentalen' sammen så hvis du vil lege med det så har du her muligheden: http://www57.zippyshare.com/v/89414571/file.html
har mixet mine spor fra acapellan og 'instrumentalen' sammen så hvis du vil lege med det så har du her muligheden: http://www57.zippyshare.com/v/89414571/file.html
Ey tak, skal du ha'!TiaZ skrev:Lækkert !
Skæppeskønt bootleg (-:
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!