Hvor skal sommerferien gå hen i år?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
pallepop
Geografisk sted: Near Aalborg

Hvor skal sommerferien gå hen i år?

Indlæg af pallepop »

Hey.

Vi er 5 gutter der ikke helt ved hvor sommerferien skal gå hen i år.

Vi skal afsted et tidspunkt mellem uge 28 - 33.

Krav til destinationen:
-Masser af varme selvfølgelig
-Gode badestrande
-Mange aktiviteter (Vandsport, seværdigheder, guidede ture, evt mulighed for at leje scootere osv.)
-Storbyliv med shopping, diskoteker/restaurenter osv.

Vi var i Alanya sidste år, og det var super godt. Syntes det opfyldte mange af de kritirier, men der skal prøves noget nyt i år:)

Så fyr endelig løs med forslag :)
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Re: Hvor skal sommerferien gå hen i år?

Indlæg af Iwers »

Tager selv til Ibiza med et par gutter :) bliver for fedt! :D
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

2 uger på bornholm med Svigerfamilien i stort sommerhus med masse af whiskey og druk for min part hehe
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Kig seriøst på Miami / Florida, og overvej 2 uger, det er ikke voldsomt meget dyrere end en charter-ferie i højsæsonen.. lej en feriebolig og en bil og så burde der være aktiviteter nok :)

Fairground og Jeg tager damerne med til Orlando i uge 33+34, og hvis alt er som det plejer render vi med garanti også ind i Feffe :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

kloojve skrev:Fairground og Jeg tager damerne med til Orlando i uge 33+34, og hvis alt er som det plejer render vi med garanti også ind i Feffe :)
Det bliver så vildt!!!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Pesimisten
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Indlæg af Pesimisten »

kloojve skrev:Kig seriøst på Miami / Florida, og overvej 2 uger, det er ikke voldsomt meget dyrere end en charter-ferie i højsæsonen.. lej en feriebolig og en bil og så burde der være aktiviteter nok :)

Fairground og Jeg tager damerne med til Orlando i uge 33+34, og hvis alt er som det plejer render vi med garanti også ind i Feffe :)
Kanon spottet med Miami - men hvorfor så Orlando??

2 uger på South Beach! Bliver man træt af stranden og de smukke mennesker, så er det bare på bussen til centrum eller La Calle Ocho/Little Havana (god/fantastisk mad og gode cigarer)
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Pesimisten skrev:
kloojve skrev:Kig seriøst på Miami / Florida, og overvej 2 uger, det er ikke voldsomt meget dyrere end en charter-ferie i højsæsonen.. lej en feriebolig og en bil og så burde der være aktiviteter nok :)

Kanon spottet med Miami - men hvorfor så Orlando??
Vi fik et yders godt tilbud på en villa med alt hvad vi skal bruge. Da vi gerne vil se en masse forskelligt passer det perfekt med at være midt i Florida. Inden for "kort" afstand ligger Daytona, Tampa Bay, Jacksonville, Cape Canaveral osv.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar