Hey.
Vi er 5 gutter der ikke helt ved hvor sommerferien skal gå hen i år.
Vi skal afsted et tidspunkt mellem uge 28 - 33.
Krav til destinationen:
-Masser af varme selvfølgelig
-Gode badestrande
-Mange aktiviteter (Vandsport, seværdigheder, guidede ture, evt mulighed for at leje scootere osv.)
-Storbyliv med shopping, diskoteker/restaurenter osv.
Vi var i Alanya sidste år, og det var super godt. Syntes det opfyldte mange af de kritirier, men der skal prøves noget nyt i år:)
Så fyr endelig løs med forslag
Hvor skal sommerferien gå hen i år?
Redaktør: Moderators
Re: Hvor skal sommerferien gå hen i år?
Tager selv til Ibiza med et par gutter bliver for fedt!
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
2 uger på bornholm med Svigerfamilien i stort sommerhus med masse af whiskey og druk for min part hehe
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Kig seriøst på Miami / Florida, og overvej 2 uger, det er ikke voldsomt meget dyrere end en charter-ferie i højsæsonen.. lej en feriebolig og en bil og så burde der være aktiviteter nok
Fairground og Jeg tager damerne med til Orlando i uge 33+34, og hvis alt er som det plejer render vi med garanti også ind i Feffe
Fairground og Jeg tager damerne med til Orlando i uge 33+34, og hvis alt er som det plejer render vi med garanti også ind i Feffe
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det bliver så vildt!!!kloojve skrev:Fairground og Jeg tager damerne med til Orlando i uge 33+34, og hvis alt er som det plejer render vi med garanti også ind i Feffe
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Kanon spottet med Miami - men hvorfor så Orlando??kloojve skrev:Kig seriøst på Miami / Florida, og overvej 2 uger, det er ikke voldsomt meget dyrere end en charter-ferie i højsæsonen.. lej en feriebolig og en bil og så burde der være aktiviteter nok
2 uger på South Beach! Bliver man træt af stranden og de smukke mennesker, så er det bare på bussen til centrum eller La Calle Ocho/Little Havana (god/fantastisk mad og gode cigarer)
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Vi fik et yders godt tilbud på en villa med alt hvad vi skal bruge. Da vi gerne vil se en masse forskelligt passer det perfekt med at være midt i Florida. Inden for "kort" afstand ligger Daytona, Tampa Bay, Jacksonville, Cape Canaveral osv.Pesimisten skrev:Kanon spottet med Miami - men hvorfor så Orlando??kloojve skrev:Kig seriøst på Miami / Florida, og overvej 2 uger, det er ikke voldsomt meget dyrere end en charter-ferie i højsæsonen.. lej en feriebolig og en bil og så burde der være aktiviteter nok
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!