VGA Adapter/baloon til RJ45

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

VGA Adapter/baloon til RJ45

Indlæg af amh »

Jeg står og vil trække noget kabel fra min bærbare over til min TV-skærm (ca. 15-20 m.) og i den forbindelse vil jeg gerne bruge netværkskabel, og så sætte en såkaldt "Baloon" på til vga. Men hvor dælen får jeg fat i sådan en adapter/baloon til RJ45 stik og så til VGA i den anden ende?

Noget i denne stil;

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx ... 455&fid=25
amh
CAs dkbn-luder

Re: VGA Adapter/baloon til RJ45

Indlæg af amh »

Nu lykkedes det mig og få sådan et sæt hjem;

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... MEWNX%3AIT

Men når jeg sætter det til er det som om det kun er på computeren at det bliver aktiv. På mit Sony EX500 TV kan jeg ikke vælge "PC" som jeg kan med alm. VGA stik ? Hvad er der gået galt? Bruger et almindeligt cat5e kabel. Har prøvet forskellige kabler men selve "PC" bliver ikke aktiv på tv'et :/
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Det der er en alm extender, og kablet skal sikkert samles på en bestemt måde, det skal alle de ekstenders jeg har monteret, der bør være en vejledning til hvordan du samler kablet.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hmm, der står ikke noget andet nogle steder. Modtog dem via post idag, og der lå en lille pose med de 2 i. ikke andet. Findes der en guide et eller andet sted på nettet som forklarer hvordan det skal samles?
Besvar