Urban Explorer DK Forum?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Urban Explorer DK Forum?

Indlæg af amh »

Findes der et Dansk forum for Urban Explorer ?

Så noget om det i TV2 Lorry i går aftes. I bund og grund handler det om at trænge ind på forladte bygninger/steder fotograferer at man har været dér og ligeså stille forsvinde igen.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Re: Urban Explorer DK Forum?

Indlæg af Down1 »

amh skrev:Findes der et Dansk forum for Urban Explorer ?

Så noget om det i TV2 Lorry i går aftes. I bund og grund handler det om at trænge ind på forladte bygninger/steder fotograferer at man har været dér og ligeså stille forsvinde igen.

Det der faktisk burde stå er
amh skrev:Findes der et Dansk forum for Urban Explorer ?

Så noget om det i TV2 Lorry i går aftes. I bund og grund handler det om at bryde ind på forladte bygninger/steder og krænke den private ejendomsret og så lige fotograferer at man har været dér og ligeså stille forsvinde igen.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Der er forskellige synspunkter på det, men det jeg søgte var et Dansk fora, hvor der blandt andet er billeder, samt locations på steder som var interessante, om det er moralsk forkert/korrekt, har jeg ikke snakket om.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg har slet ikke blandet moral (eller mangel på samme?) ind i det. Jeg skriver blot at man overtræder reglerne.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ja, det blev der også gjort klar i TV-udsendelsen, samt hvis man googler det, står der at det er forbudt. Men mange af dem har åbenbart spurgt om adgang og har derved fået adgang til stedet, på legalt vis.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Ved at være et stykke tid jeg tossede rundt med det, men der var bølgen i Danmark ved at dø ud og de danske fora/sider der var er næsten eller helt døde. Tror kun der er abandon.dk tilbage.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men de fleste storbyer har jo øde industrier, så det er bare at tage af sted :) Vil dog håbe at du tager en låst dør som et nej og vender om eller finder en anden vej ind. Jeg er ikke en stor fan af folk der bryder ind for at kigge. De er ikke bedre end de andre vandaler der hærger det hele.
Besvar